Webrahost domenii proprii ieftine

Contact

Pentru orice informație vă rog să mă contactați la adresa de e-mail notiteleioneleiarticole@yahoo.com .

Follow by Email

duminică, 10 august 2014

Stele cazatoare

http://m.ziare.com/magazin/perseidele-2014-incepe-ploaia-de-stele-cazatoare-video-1315266

Nu am stiu cu ce sa incep sa scriu pe acest blog,insa 
asta-seara am observat ploaia de meteoriti si  m-am gandit ca ar fi un subiect perfect pentru blog.

Fenomenul este cunoscut sub numele de Perseidele si are loc in fiecare an in perioada 11-13 august. 
Anul trecut nu stiam sa fac diferenta intre un avion ai o stea cazatoare,in perioada aceasta insa am vazut pentru prima data 
cu adevarat o stea cazatoare.

Cred ca toti cand eram copii stateam ore in sir uitandu-ne pe cer si rugandu-ne sa vedem o stea cazatoare,pentru a ne indeplini o dorinta.
Voi a-ti vazut stele cazatoare?Cate?Eu in seara aceasta am vazut 5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu