Protectie cu PhotoFancy

Banuiesc ca foarte multi dintre voi aveti telefoane mobile noi,care sa va defineasca,dar cum le protejati?
Pentru mine un telefon este exact ca un copil mic care are nevoie de protectia mamei pentru a putea rezista in lume.
Am primit de ziua mea un cadou minunat de la sora mea,care ma stia mare iubitoare de telefoane performante,un Samsung Galaxy S4.
Cum insa nu ii puteam oferi protectia de care avea nevoie,fiindu-mi teama ca o sa sfarsesc prin al lovi,il tineam mai tot timpul in cutie.
Am cautat prin toate magazinele si am probat sute de huse,dar niciuna nu se potrivea telefonului meu.
Cand tocmai ma pregateam sa ma dau batuta am observat la o domnisoara o magnifica husa insa pentru al tip de telefon.
Cum insa voiam sa stiu de unde a achizitionat-o am intrebat-o.Raspunsul m-a uimit deoarece pana atunci nu ma gandisem ca pot cumpara o husa online.
Cum am ajuns acasa am intrat pe site-ul www.photofancy.ro,cel care imi fusese recomandat.
Site-ul este foarte usor de utilizat,problema la mine a fost ca nu stiam exact ce poza sa folosesc.Cu totii sunteti cel mai probabil fanii unui serial,film,post TV,actor etc.
Eu sunt fana TVD,prescurtarea de la The Vampire Diaries,sau in romana Jurnalele Vampirilor.
La inceput sincer nu am crezut ca poza va arata atat de bine pe husa,dar cand astazi am vazut-o am ramas fara cuvinte.Arata exact ca in poze,chiar mult mai bine si se potriveste perfect telefonului meu.
Ca un plus comanda soseste prin curier,dexi nu mai sunt necesare drumurile pana la posta,unde se uita personalul urat,ca si cand ai veni in pauza.Prin curier totul este mult mai simplu esti anuntat de PhotoFancy atunci cand coletul pleaca de la ei si de curier atunci cand coletul va pleca spre tine.
Husele personalizate sunt foarte potrivite pentru cei care isi iubesc telefoanele,vor sa le stie in siguranta si doresc o husa care sa ii reprezinte.
Comandati cu incredere si nu veti regreta,eu am fost foarte multumita de rapiditatea cu care mi sa realizat husa,de felul in care arata,cat de bine se potriveste telefonului meu dar si de prestarea serviciilor oferite de aceasta firma minunata la care voi mai apela cu cel mai mare drag si alta data.

Etichete: ,