Cu laptopul la stomatolog

Doamne câte tâmpenii mai făceam când eram mică,împreună cu prietena mea ceea mai bună Elena.Și acum îmi aduc aminte de momentul când tatăl Elenei a hotărât să-i trimită cadou de ziua ei un laptop.Eram amândouă foarte bucuroase,chiar dacă mama Elenei,prevenitoare din fire,nu ne lăsa decât să ne jucăm în prezența ei pe laptop și doar o anumită perioadă de timp pe zi.
Așa că într-o zi când am scăpat cu câteva ore mai devreme de la școală ne-am dus direct acasă,profitând de orele rămase până la întoarcerea mamei Elenei acasă de la servici.
Ne-am jucat ce ne-am jucat,după care am hotărât să mâncăm înghețată lângă laptop și atunci s-a întâmplat nenorocirea...
Într-o clipă de neatenție înghețata,topită deja,a căzut pe tastatură,am scos repede încărcătorul laptopului din priză,l-am stins și am șters cât de repede am putut tastele,dar înghețata intrase deja prin câteva dintre ele,făcându-le nefuncționale.
Cum voiam să rezolvăm singure problema,știind că dacă află mama Elenei nu vom mai putea să ne jucăm niciodată pe laptop,am ajuns la concluzia că avem nevoie de un stomatolog.
Elena știa de la mama ei că trebuia să-și scoată dintele pentru ca îi rămăsese mâncare lângă el și se formaseră carii...Deci dacă un dinte trebuie scos din acest motiv,înseamnă că și tastele au aceeași problema de sănătate care nu poate rămâne netratată.
Nici nu ne trebuia un motiv mai bun că și am început să scoatem tastele afectate una câte una cu un clește.
Degeaba ne-am chinuit să le punem la loc,rupsesem deja piciorușele și când s-a întors mama Elenei nu a mai avut de ales decât să  apelăm la Doctor laptop.
Astfel datorită greșelii noastre laptopul s-a ales cu o rețetă pentru tastaturi laptop și noi cu o interdicție de o săptămână.

Etichete: ,