DWYN SALVEAZĂ SITUAȚIA!


sigla

Mama mea are o vorbă,dacă mă înșeală o dată bravo lui,dacă mă înșeală de două ori rușine mie dar ce facem atunci când respectiva persoană firmă se dovedește a fi serioasă de fiecare dată?
De la asta a început discuția mea cu unchiul meu,a fost înșelat de două ori de aceeași firmă,dar totuși nu renunță să apeleze la ea ori de câte ori are nevoie de un telefon/tabletă sau laptop nou.L-am suportat de atâtea ori până când astăzi i-am spus în față să facă ce vrea cu banii lui dar după să nu îndrăznească să vină la mine să spună,uite ăia iar îmi trimiseră alt telefon(cum s-a întâmplat prima dată,cumpărase un telefon performant și se trezise cu o rablă care nici nu funcționa,după lungi zile în care am încercat să dăm de firmă ni s-a comunicat că fusese o greșeală în sistem),sau uite după o săptămână mi-a venit coletul,dar tableta nici măcar nu se aprinde(asta a fost a doua oară,și atunci au urmat ședințe de telefoane,ca până la urmă să trimită una funcțională,dar cu condiția să plătim transportul.Dacă era după mine nu acceptam,adică era vina lor și tot eu plăteam,dar  cânt e vorba de altul...).
Ieri aproape că mi-a venit să-i dau cu ceva în cap,venise la mine pentru că îi picase netul și când curioasă de ce are atât de important de făcut l-am întrebat,am rămas ca trăsnită.Cică domnul avea de gând să dea o comandă la firma mai sus menționată pentru un laptop și măcar dacă prețul era accesibil,că doar sunt reduceri...
Nu am mai suportat și după o lungă perioadă de ceartă i-am prezentat Dwin Shop,acesta este un site de pe care nu doar o dată mi-am cumpărat produse și care nici măcar o singură dată nu m-a dezamăgit.Chiar dacă la început s-a arătat reticent susținând că el s-a îndrăgostit de laptopul LENOVO IdeaPad G505 și că nu vrea să renunțe la el,l-am găsit pe site,chiar la reducere.Diferența însă față de celălalt era uriașă,nici dacă luam prețul fără reducere nu mă apropiam foarte mult de suma pe care era dispus să o dea pe el.
Am plasat comanda chiar dacă unchiul meu nu era încă foarte convins .El aștepta să-mi demonstreze că acest site nu se deosebește de al lui.Trebuia să-i vedeți fața astăzi când laptopul a ajuns în fața lui,l-a luat,l-a deschis căutând măcar un singur defect,dar nu avea șanse să găsească așa ceva o spuneam din proprie experiență și din experiența de 10 ani pe care o are firma în domeniul vânzărilor.Voi ce spuneți cine a avut dreptate?Și ce a-ți fi făcut în locul meu? 
P.S.Pregătește-te de reducerile Black Friday la dwyn.ro! Vino alături de prieteni și familie zi de zi și urmărește promoțiile săptămânale! Abonează-te la newsletter ca să fii primul care află promoțiile de Black Friday.Eu m-am abonat,tu ce mai aștepți,profită de reducerile oferite!

Etichete: ,