GOCLEVER ÎL AJUTĂ PE MOȘ CRĂCIUN







 


Anul aceasta mi s-a oferit o funcție foarte importantă.Voi devenii Soția lui Moș Crăciun pentru scumpa mea verișoară.V-am mai povestit de ea în urmă cu câteva zile,adică despre primele ei zile din viață.Acum este o adevărată domnișoară,dacă se poate spune așa are 6 anișori și dacă înainte cadourile erau alese de mami și de tati acum nici nu se mai poate pune vorba,avea deja o listă când am venit eu la ei.
Și cum mi-a zărit tableta și-a adus aminte că nu îi specificase Bătrânului(adică lui Moș Crăciun) că-și dorește și ea una.
Bineînțeles că părinții nu își permiteau să cumpere toată lista așa că scumpa de ea trebuia să rămână doar cu câteva dorințe,sub pretextul că și la Moșu este criză.
Nu puteam însă în calitate de soție a Moșului să accept așa ceva,deci am propus să o ofer eu cadou.Nu știm însă ce își dorește micuța așa că sub pretextul că poate se mai găsesc fonduri laponiene și pentru tabletă am început să caut cu ea pe Goclever.
Au durat câteva minute bune până să se hotărască asupra tabletei Insignia 785 Pro,aceasta i-a atras atenția pentru că era albă.Bineînțeles că după ce s-a hotărât am cerut aprobarea tăticului pentru a o trece pe listă,el fiind expertul familiei în materie de electronice.
Pentru scumpa noastră nu conta decât androidul și atât,spre surprinderea noastră și tăticul și-a dat acordul.Scrisoarea era deja scrisă urmând ca a doua zi să-i fie trimisă Moșului.
Am ales această tabletă pentru că :
 sigla
Cum Moșu nu poate aduce mai multe lucruri gratis mi-a șoptit să o pun să facă o poză frumoasă pe care să i-o trimită și în funcție de asta hotărâște dacă mai cere fonduri.Asta este ceea ce a ieșit:
 
Voi ce credeți,merită tableta?

Etichete: ,