Scrisoare către stăpâna mea

 
Draga mea stăpână,
Eu sunt laptopul pe care îl utilizezi în fiecare zi, dar de care de la un timp nu mai ai grijă. Îmi amintesc cu bucurie de primele luni petrecute împreună, aveai grijă de mine ,ca de un copil mic.Nu mă foloseai niciodată în exces și nici nu se putea pune problema să-mi lipsească ceva că imediat te duceai și făceai rost.
Însă o dată cu trecerea anilor te-ai schimbat. Au trecut deja câteva luni de când nu mai reușesc să mă odihnesc decât 4-5 ore, în restul timpului ajutându-te să pregătești articolele pentru blog,să postezi pe facebook, să-ți citești maill-urile și să-ți faci toate activitățile la care este necesară prezența mea în mod obligatoriu.
Am scris această scrisoare spre a-ți reaminti de existența mea.Cum tu încă nu te-ai hotărât să-mi schimbi încărcătorul, care nu mai face de o grămadă de timp contactul bine ,mi-am permis să caut singur pe internet și am și găsit un site care mă ajută și pe mine,dar în același timp și pe tine.
Este vorba de site-ul Laptop Garage.Acolo eu am găsit un încărcător pentru laptop perfect pentru mine.Tu nu trebuie decât să pui comanda și apropo ai transportul gratuit.
Incarcator alimentator compatibil laptop Asus 2.1A 19V 40W
Dacă din întâmplare mai rămân bani din bugetul de pe luna aceasta aș avea nevoie și de o tastatură pentru laptop nouă,ceea veche nu mai funcționeaza bine. Înlocuirea ei te va ajuta și pe tine. Adică,chiar nu te-ai săturat să trebuiască să apeși de cinci ori pe unele taste ca sa poți scrie un cuvânt corect?
Tastatura laptop Asus X51RL
Pe site-ul mai sus menționat o găsești la reducere,iar cum se apropie Vinerea Neagra vor fi și alte reduceri.Încă un atuu, dacă încă nu te-am convins, este că timp de 12 luni nu vei mai avea probleme,având garanție pentru produsele cumpărate.
Aștept Vinerea Neagra a prețurilor la LaptopGarage și sper să nu mă uiți și anul acesta.
                                                                                         Cu drag,
                                                                                       Laptopul tău.

Etichete: ,