Moș Crăciun,te rog eu mult adu-mi o tabletă Goclever

M-am trezit de dimineața cu aceste versuri în cap :
"Eu sunt Insignia 350 Pro
Sunt ceea mai bună tabletă
De culorile rebele nu mi-e milă
Oricând, bune le fac.
Pe cele bune
Le văd și le percep
Oriunde s-ar ascunde
Chiar dacă ar fi la Polul Nord sau Sud.
Mișcarea mea e agilă
Pe loc eu le surprind
Mai clare ca oricând."
Și a ieșit acest video. Sper să vă placă.
După cum foarte mulți v-ați dat deja seama este despre tableta Insignia 350 PRO realizată de Goclever.Și se pare că la mine în casă această melodie va fi cântată în continuu.
Care este motivul?Ieri am primit telefonul și cu tableta pe care le-am comandat.Telefonul a fost achitat de tatăl meu ca fiind cadou pentru ziua mea,adică pentru azi.Cum nu puteam să ofer însă o tabletă fără să o testez în prealabil,am făcut proba la ea.
Bine nu se poate numi probă atâta timp cât am rămas lipită de ea timp de ieri și până astăzi când au venit invitații.Dar ce credeți că o să o las eu singură,bineînțeles că nu,am testat cu aceasta ocazie camera foto...Care pot să vă spun sigur ca funcționează la perfecție,culorile se observă ca și când ar fi în fața ta și nu te-ai uita la o poză.
Și deci dacă este așa de bună,de ce să mai renunț la ea?Nici nu-mi putea trece prin gând așa ceva,am profitat de adunarea familiei ca să îi spun moșului că vreau și eu o astfel de tabletă,altfel nici eu nu mai cumpăr cadouri.
Deci sper să am noroc să primesc mult dorita tabletă.Goclever s-a dovedit a fi o firmă de calitate cu produse extraordinare la prețuri foarte mici,pe tableta pe care o am acum am dat mult mai mulți bani și nu am fost atât de mulțumită.
Pur și simplu aceasta a acționat ca un magnet asupra mea și se observă deja că are toate calitățile prezentate pe site.
Ca să nu mai vorbesc de telefon care se află acum la concurență cu tableta,toți au rămas uimiți văzând  cum reușesc să scriu pe tabletă cu o mână și să fac poze cu smartphone-ul cu cealălaltă.
Mulțumesc Goclever pentru produsele minunate create și sper ca anul acesta și Moș Crăciun-ul meu să se aprovizioneze tot cu aparate Goclever.
Și să nu uit,până atunci...
"Eu sunt Insignia 350 Pro
Sunt ceea mai bună tabletă
De culorile rebele nu mi-e milă
Oricând, bune le fac.

Etichete: ,