The Dress site-ul prințeselor

Rochii de MireasaCei care mă cunosc știu deja că sunt fană a aplicațiilor de pe facebook, așa am ajuns zilele acestea la aplicația Află când de vei căsătorii. Bineînțeles că am testat-o și am aflat că mă voi căsătorii pe data de 16.07.2015 , chiar dacă totul a fost la început o joacă imediat după a devenit ceva serios, iar eu m-am găsit în fața unei probleme cruciale: Nu am rochie de mireasă!
Problema a fost rezolvată aproape imediat de Elena care mi-a recomandat site-ul The Dress, acesta având o minunată colecție de rochii de mireasă 2015.  Nu puteam aștepta o a doua invitație așa că am început imediat să caut o rochie perfectă.

M-am lovit de o problemă însă nu mă puteam decide ce rochie să aleg, deoarece până atunci nu mă mai gândisem la așa ceva și chiar nu îmi puteam da seama care este ceea mai potrivită pentru mine.
Am stat cred că ore întregi în fața calculatorului uitându-mă la modele și atunci când am zis că mi-ar trebui o mică pauză am constatat că deja reușisem să memorez toate acele imagini și deja în mintea mea se conturase rochia perfectă.
Alegerea mea a fost Sposa Toscana 411. Nu îmi dau nici acum seama dacă am ales-o pentru peisajul mirific în care se află pozată sau din cauză că este pur și simplu superbă ,dar știu sigur că a reușit să mă cucerească iremediabil.
Pur și simplu ea a fost ceea ce îmi doream cu adevărat, este o rochie simplă dar cu toate acestea te face să te asemeni cu prințesele din povești. Cred că cel mai mult m-au atras la ea motivul floral și felul în care arată alături de curelușa cu trandafir.

Voi v-ați gândit vreodată ce rochie de mireasă o să purtați? Sau dacă a-ți făcut deja acest pas ce rochie a-ți ales?

Etichete: ,