Cum s-a întors laptopul meu la viață

După ore în șir petrecute în operație și apoi în sala de recuperare mult iubitul nostru prieten se întorsese acasă mai tânăr și mai vioi ca niciodată. Nu îmi puteam imagina că după lunga perioadă în care stătuse aproape fără viață mai putea cineva să îl readucă la viață.
În acel moment ne-am dat seama că trebuia să avem mai multă grijă de cel pe care îl numise prieten, dar de a cărui sănătate nu ne îngrijisem nici măcar un moment și că trebuie să îi purtăm domnului Laptop Garage o recunoștință veșnică.Deoarece doar datorită lui acum Lucky  se află din nou printre noi și acum se putea bucura de noul încărcător laptop, pe care doctorul ni l-a recomandat.
-----------------------------În urmă cu o săptămână--------------------------------------------------
Eram deja terminată, nu mai reușeam nici să mai scot vreun sunet când m-am întâlnit cu Aidin , colegul meu din gimnaziu. A trebuit să mă observe el pentru că eu una nu puteam spune că eram prezentă, am mers împreună la o cafenea din apropiere și acolo m-a întrebat de ce sunt atât de supărată.
Incarcator original laptop Asus X55VDA trebuit să îmi adun toate puterile ca să reușesc în final să îi spun cum Lucky, prietenul nostru nu mai avea mult de trăit și în curând avea să mă părăsească. Încetul cu încetul i-am povestit și despre perioadele în care avea febră se încălzea puternic, în care pur și simplu leșina se stingea imediat cum se trezea îl aprindeam și în același timp de faptul că nu rezista mai mult de 20 de minute treaz aprins.
Pur și simplu a fost un șoc pentru Aidin, deoarece și el la fel ca mine îl cunoștea pe Lucky încă din prima zi în care s-a mutat la mine în casă, nu reușisem să plec la ore fără el și se dovedise un prieten de nădejde. În ziua respectivă aveam lucrare la cel mai rău dintre profesori(adică cel la care nu se putea copia), imediat ce a scris subiectele pe tablă a observat prezența unui intrus și a cerut ca acesta să fie adus la catedră .
Baterie laptop Asus X55VNe-am conformat instantaneu și spre surprinderea noastră nu a durat mult și profesorul a și uitat de lucrare fiind ocupat cu cunoașterea intrusului și aflarea cunoștințelor deținute de acesta,bineînțeles aici intrând site-uri de sport, grădinărit și multe altele.
Așa scumpul nostru prieten primea numele Lucky, însă din păcate noi nu am avut atâta grijă de el și numeroasele accidente la care a fost supus l-au adus în starea de a fi declarat mort de toți medicii angajații service-urilor la care am fost cu el. Nimeni nu îi dădea șanse de supraviețuire mai mari de 1 lună.
Aidin nu s-a lăsat bătut și m-a întrebat dacă am vorbit și cu cei de la cabinetul site-ul Laptop Garage ,i-am răspuns că am auzit de ei dar nu reușisem până în acel moment să iau legătura cu ei. Cu toate că se zărea la o nouă șansă pur și simplu am spus că nu mai am puterea să primesc încă un răspuns negativ, dar cum nici prietenul meu nu se lăsa mai jos m-am trezit cu laptop-ul în brațe în drum spre sediul din București. Mi se spusese că laptopul se putea trimite prin curier, dar nu puteam accepta să nu văd eu unde va fi primit.
Am ajuns acolo undeva aproape de ora de închidere nu mai știu exact și am fost primiți foarte frumos de către angajați, tot acolo ni s-a comunicat că laptopul va fi consultat gratuit iar dacă este nevoie de operație ni se va comunica din timp prețul și ni se va cere acordul. Chiar dacă totul părea în regulă nu puteam scăpa de gândul că toți spuseseră că nu mai este nici o șansă.
Tastatura laptop Asus X55VA doua zi de dimineață am primit verdictul laptopul meu avea nevoie de o baterie laptop nouă, ceea veche fiind deja aproape de deces, acesta fiind motivul pentru faptul că leșina se stingea foarte des. În plus se pare că Lucky avea nevoie și de un proces de curățare interioară și ca să fie totul complet am optat și pentru schimbarea tastelor deoarece acestea suferiseră cele mai multe probleme, de la desenatul lor cu marcher la sfârșitul clasei a VIII-a când pentru a-i lăsa o ultimă amintire hotărâsem ca fiecare dintre noi să lase un autograf pe una din taste Sau când la banchet unde laptop-ul fusese ajutorul DJ-ului din greșeală cineva a turnat șampanie pe taste și multe alte greșeli care ne-au făcut cel puțin o zi fericită nouă, iar pe el l-au apropiat tot mai mult de moarte.
Laptop Garage a intrat repede în operație și după nici patru zile laptopul nostru era acasă, tot acum am hotărât să achiziționăm și o husă pentru el, pentru a se simți bine după lunga operație. De acum fiecare din noi are grijă de el deci Lucky se poate considera foarte norocos, iar noi am învățat că atunci când laptopul nostru are probleme de sănătate tehnice ceea mai bună opțiune este Laptop Garage, care oferă accesorii pentru o gamă diversificată de laptop-uri.
Atunci când hotărăști că laptopul este prietenul tău, ar trebui să începi să ții cont și de nevoile lui, apelând la Laptop Garage ai șansa de a știi din start cât te costă toate accesoriile și toate operațiile pe care dorești să le facă laptopul tău și în plus beneficiezi  de produse de calitate la prețuri accesibile și în plus fiecare produs achiziționat este însoțit de un certificat de garanție. Nu uitați că orice laptop are nevoie de câte o tunare din când în când, iar după ce veți opta pentru acest lucru veți constata o îmbunătățire considerabilă.

Etichete: ,