Laptop Garaj salvează prima sesiune

Sesiunea este perioada aceea din viața fiecărui student în care se testează toate cunoștințele dobândite în decursul unui an, sau în cazul meu în decursul primului semestru. Prima sesiune cred că este și ceea care nu va putea fii uitată ani în șir, deoarece ea presupune trecerea prin noi emoții  și tot felul de imagini haioase găsite pe internet.

În mod normal în perioada sesiunii studenții ar trebui să recapituleze tot ce au învățat, să pună accent pe ce nu știu, deci mai simplu să facă tot posibilul să se aleagă cu note mari și să evite restanțele.
Din păcate diferența dintre liceu și facultate este una foarte mare, iar vechile obiceiuri nu pot fi date foarte ușor uitării. Așa se face că în loc să stăm să învățăm majoritatea apelăm la lucruri mai creative cum ar fi facebook-ul , ieșirile în oraș sau pur și simplu vorbitul la telefon. După prima lună se resimte absența unui profesor care să ne certe pentru lipsa de la ore, iar acest lucru provoacă tendința de neprezentare, problema este că în sesiune îți trebuie cursuri după care să poți învăța. Această problemă este și ea rezolvată de facebook, deoarece după cereri îndelungate se îndură cineva să facă poze la cursuri și să le pună pe grup.
Cam așa a decurs și la mine primul examen, aveam deja seminarele (acolo prezența mai înseamnă și puncte în plus) dar problema erau cursurile care îmi lipseau în mare parte.
Spre bucuria mea eu nu a trebuit să mă rog de nimeni pentru că o colegă binevoitoare le postase deja, dar cum o bucurie nu vine singură nu am apucat bine să descarc cursurile că mi se și închide laptop-ul, pur și simplu fără nici o atenționare, sau cel puțin așa credeam atunci. Încerc să îl deschid și după a doua încercare observ butonul roșu care îmi amintea că bateria este epuizată, în acel moment realizez și că în urmă cu câteva minute închisesem fereastra care îmi amintea acest lucru.
Respir ușurată și mă ridic să pun încărcătorul laptopului în priză, spre dezamăgirea mea acesta era deja în priză, dar din cauza unei defecțiuni nu se încărca. Imediat plec la vecinul meu pentru ai putea cere permisiunea să folosesc calculatorul pentru a cumpăra un încărcător pentru laptop de la Laptop Garage,v-am mai povestit de acest site acum ceva timp când laptopul meu începuse să se plângă de faptul că nu i se acordă atenția necesară.
siglaNu mai intrasem să fiu sinceră pe site de câteva luni bune,iar ofertele lor m-au atras și astfel în loc de un singur produs am achiziționat am achiziționat două, pentru a fi sigură că nu o să mai am această surpriză. Împreună cu cele două încărcătoare am luat  și o geantă pentru laptop, deoarece la următorul examen aveam nevoie de laptop și încă nu reușisem să îmi iau una.
Comanda mi-a sosit chiar a doua zi și am și început să învăț pentru a putea recupera ziua pierdută, datorită rapidității de care au dat dovadă cei de la Laptop Garage am reușit să iau examenul fără nicio problemă. Geanta pentru laptop s-a potrivit de minune și s-a dovedit de mare ajutor la următorul examen, în momentul în care am rămas blocată în liftul facultății doar cu laptopul drept companie, dar aceasta este o altă poveste pe care o voi prezenta într-un viitor articol.

Etichete: ,