Voi ce îmbrăcați în această vară?

Am decis să păstrez și acest site, chiar dacă acum ne-am mutat pe domeniu propriu, voi încerca șă postez pe amândouă astfel încât să nu ne simțiți lipsa.
O dată cu intrarea în această lună a început în mod oficial vara și de aceea am și început să îmi caut o rochie de plajă , produse sunt multe, la fel ca și site-urile care le comercializează, dar totuși eu m-am oprit asupra unuia singur, și mai exact http://www.costume-baie.ro/ .
Aici am găsit modele pentru toate gusturile și la prețuri cât mai accesibile , de exemplu această rochie
Rochie de plaja Etna D-20
Rochie de plaja scurta, cu maneca lunga, realizata dintr-un material moale, usor elastic, tip panza de paianjen cu ochiuri largi. Compozitie: 96% Poliester, 4% Elastan







Care se potrivește perfect oricărei domnișoare și care ne va asigura un suuces garantat. Culoarea este și ea de asemenea un atuu, oferindu-te un aer tineresc.

În același timp nu am putut să nu remarc si aceasta rochiță care se potrivește perfect dacă vreți să îmbinați seriosul cu frumosul.
Pareo C Fata Bleu (17)
Lungime: 90 cm x 2 Latime: 55 cmCompozitie: 80% Poliamida, 20% Elastan










Voi ce produse alege-ți? Este acest site alegerea voatră în materie de ținute de vară?

Etichete: ,