Jocuri potrivite pentru fiecare copil.


Dora La OftalmologCe repede a trecut timpul parcă mai ieri eram copii și ieșeam pe stradă pentru a ne juca, erau jocuri simple dar cu un foarte mare efect asupra noastra, ne supăram pe părinți dacă din cauza vreunei boacăne eram pedepsiți și nu puteam ieși la joacă, dar ne trecea imediat ce gașca noastră se reîntregea.
Dora In Noaptea De HalloweenO dată cu trecerea timpului jocurile acestea au fost înlocuite de cele online, recunosc că și eu de cele mai multe ori prefer să joc un joc în timpul liber decât să fac altceva. Mă gândesc încă de acum ce voi face atunci când în viața mea v-a intra o mică prințesă sau un mic prinț.
Deja am descoperit un site foarte super cu jocuri perfecte pentru copii, dar și pentru adulții care vor să se descotorosească de griji și de probleme. Este vorba de site-ul Xjocuri, vă garantez că nu veți avea timp să vă plictisiți dacă intrați pe site, sunt prea multe jocuri pentru a reuși să le terminați pe toate.
Dacă voi avea o fetiță, bine și unii băieței preferă aceste jocuri, o voi îndrepta către jocuri online cu Dora, pentru cei care nu o cunosc le recomand să caute desenele animate cu Dora Exploratoarea, aceste jocuri sunt printre cele mai educative întâlnite până acum și cu siguranță orice jucător va învăța lucruri necesare în viața de zi cu zi. În cadrul acestor jocuri copii vor învăța cum trebuie făcută o curățenie corect, cum să aibă grijă de un bebeluș dar și foarte multe alte lucruri utile.
În schimb dacă voi avea șansa să am un băiețel atunci consider că mă pot baza pe cartoon network, pot să spun că fac parte din generația care a crescut împreună cu desenele de pe cartoon network, Titanii, Curaj, Ed, Edd și Eddy sunt doar câteva dintre desenele care ne încântau zi de zi. Am fost foarte surprinsă să găsesc jocuri cu toate aceste personaje și sunt sigură că orice copil le-ar iubi.
Diversitatea jocurilor m-a făcut să mă întorc de fiecare dată pe pagină și să mă las purtată în lumea jocurilor, am reușit să trezesc de fiecare dată copilul din mine care se bucură la fiecare joc câștigat sau care încearcă din nou dacă a pierdut.

Etichete: ,