O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea V




Așa cum v-am promis și aseară astăzi voi mai posta încă două articole.

Următoarele întâlniri au fost reprezentate în mare parte de activități legate de orașul Craiova, sau de atracțiile pe care le putem descoperii aici. Prima întâlnire a avut loc în Centrul Cultural al Orașului, cu această ocazie am realizat un mic filmuleț cu obiectivele culturale existente, ne-am prezentat în franceză și am aflat mai multe informații despre colegii cu care urma să plecăm.
A fost foarte interesant pentru că am reușit să facem o întâlnire în primul rând în aer liber și în al doilea rând ne-am cunoscut mai bine unii pe alții. Cu ocazia Zilei Francofoniei în cadrul liceului au fost realizate mai multe festivități la care mai mulți colegi de ai noștrii au participat, a fost vorba despre cântece, dansuri darși multe alte activități interesante. Mai mult decât atât a fost organizat și un concurs de melodii, colegii mei au avut ocazia să cânte ”Fleurs de saison”. Tot efortul depus la această activitate a fost răsplătit prin ocuparea locului III din toate echipele participante.
O altă zi ni s-a deschis înainte, îmi amintesc și acum că era o zi plină de soare, ne-am întâlnit undeva în jurul orei 12:00 și am mers în Grădina Botanică, acolo fiecare dintre noi a primit ca temă să își aleagă un element reprezentativ al grădinii. Cred că această sarcină a fost printre cele mai dificile, pentru că eram înconjurați de foarte multă verdeață și absolut orice element ne atrăgea atenția.
După ce am vizitat întreaga Grădină și fiecare dintre noi și-a ales un element am organizat o mică prezentare, fiecare persoană trebuia să explice din ce cauză a ales fix acel element și nu altul. În cadrul acestei întâlnirii am realizat un ierbar și foarte multe poze. Cel mai important lucru a fost că am reușit să aflăm foarte multe denumiri de flori și Frunze în limba franceză.


Etichete: , , ,