O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea XVII










A doua zi ca vedete 

-PARTEA I-

Vedetă ... mă întreb câți dintre noi nu și-au pus măcar o dată întrebarea cum ar fi să fie o vedetă și să dea la fiecare ieșire în oraș autografe, să facă poze cu fanii pur și simplu toți să se uite la ea și să zică uite ea este ... 
Și noi ne-am întrebat același lucru, dar pentru noi ceea ce părea să fie doar un vis a devenit realitate în timpul petrecut în Turcia și vă garantez că este un sentiment foarte frumos dar și foarte epuizant.
..............................................................................................................................................................
Ziua noastră a început cu mersul la școală, nu se aseamănă cu sentimentul pe care îl aveam când mă duceam la liceu dar totuși la ei parcă fiecare zi însemna și o nouă descoperire, am stat la prima oră de curs, nu mai știu despre ce a fost vorba iar apoi am mers către Școala Mustafa Kemal unde pentru a doua oară de când am ajuns în Turcia am fost exact ca niște mici vedete.

Pur și simplu copiii ieșiți în pauză au venit la noi pentru a ne cere autografe, a face poze cu noi, a ne cere conturile de facebook sau pur și simplu pentru a ne dărui câte un trandafir cules de ei. Am luat micul dejun acolo și am vizitat școala și grădinița care aparținea tot de școală. Acolo am aflat că dacă vreo elevă rămânea însărcinată și dorea să își continue studiile copilul îl putea lăsa la grădiniță plătind mai puțini bani.
 După aceea am mers să îl vizităm pe ”guvernator” , dacă nu mă înșel asta era funcția lui, bine eram mai mică deci nu mai știu cu aproximație totul. Pe drum ne-am oprit să mâncăm înghețată, care este hiper-bună și în plus îți oferă un spectacol de neuitat.
 

Etichete: , , ,