O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea XII


O nouă dimineață ne-a întâmpinat, de data aceasta ne-am întâlnit la școală unde am jucat volei, baschet, fotbal, ne-am distrat de minune, am râs foarte mult și cred că a fost una din cele mai bune metode de a începe dimineața.

TURCIA

După ora sau orele, nu mai știu sigur, de jocuri sportive am plecat spre Ayvacik, nu știu cât se vede din pozele puse, dar vă garantez că este un peisaj mirific, pur și simplu este plin de verdeață. Ca totul să fie complet am mers și la o cascadă din apropiere, unde am făcut poze. Tot acolo am fost invitați să vizităm o hidrocentrală și astfel să învățăm cum ajunge curentul în case, bienînțeles că am acceptat și astfel Turcia ne-a mai oferit o lecție.
Masa am luat-o la malul mării, unde am avut ocazia să mâncăm niște chiftele super bune. Tot astăzi l-am cunoscut și pe primar, mi s-a părut o persoană foarte comunicativă și cumsecade. După ce am terminat de mâncat am mers cu Busra acasa, de data aceasta prin acasă mă refer acasă la părinții ei. Era vorba de un sat de lângă Samsun.
Am fost invitată seara să merg la o nuntă, un lucru care mi-a amintit de țară a fost absența luminilor pe stradă și faptul că aveau niște gropi gigantice chiar pe margine și acum îmi amintesc cum eram să cad în una.


Nunta a fost frumoasă, ce este drept m-am speriat un pic la focurile de armă trase, din păcate uitasem de acest obicei și era pentru prima dată când cineva trăgea atât de aproape de mine. Seara deja se instalase, iar la întoarcere am putut observa cum încă o tradiție este respectată de bătrâni, în momentul în care s-a sunat ora de rugăciune bunica Busrei deja își întinsese covorașul și începuse să se roage.

Etichete: , , ,