O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea III

Mă înscrisesem deja în joc și nu mai puteam renunța, începând din acest moment vă voi prezenta activitățile la care am luat parte înainte de vizita efectivă în Turcia. La început am crezut că o dată cu afișarea elevilor selectați am scăpat de probleme și de teste, dar totuși acesta era doar primul test prin care am trecut.
Am fost selectați mai mulți elevi tocmai pentru a se mai putea face o departajare, așa că dacă ne doream să ne păstrăm locul trebuia să și muncim pentru el, nu doar să așteptăm să ni se dea de a gata.
Prima ședință a fost ceea în care ni s-au prezentat toate detaliile despre plecarea în Turcia și despre ce acte trebuie să pregătim. Deoarece urma să călătorim în partea asiatică a Turciei aveam obligatoriu nevoie de un pașaport, mai apoi aveam nevoie de asigurări medicale, dar și de procuri pentru că eram aproape toți minori.
Călătoria până în Turcia avea să se facă cu un avion, lucru de asemenea nou pentru mine, pot spune că mă gândisem să renunț doar pentru că îmi era teamă să mă urc în unul, chiar și eu râd acum de cât de mică eram atunci.
Acest proiect se dovedea a fi unul foarte interesat pentru că mi se iveau foarte multe șanse simultan, în primul rând vizitam o țară de care mă îndrăgostisem și în al doilea vedeam cum este să zbori cu avionul și eram doar la prima întâlnire.
Toți ne-am gândit cum o să fie când o să mergem acolo dar cu toate acestea nici nu ne-a trecut prin gând în ce limbă vom vorbi cu ei, bine știam deja franceza și engleza dar totuși nu se putea să nu învățăm și ceva cuvinte în turcă, deci pe lângă activitățile normale am programat și cursuri de turcă.
Pentru prima dată am înțeles că și serialele turcești au rolul lor, pentru că așa am învățat câteva cuvinte și acum urma să îmi îmbogățesc vocabularul.

Etichete: ,