O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea IV

Știu că am lipsit cu postările din nou, dar zilele acestea vă voi prezenta alte trei părți din această călătorie care mie mi-a schimbat viața și felul de a gândii.
Deoarece eram minori, deci ne aflam sub tutela părinților, înainte de a începe activitățile s-a hotărât o ședință cu părinții pentru a li se oferii toate detaliile legate de proiect și pentru ca aceștia să își poată exprima acordul cu privire la participarea noastră în proiect. Implicarea în proiect nu însemna doar plecarea noastră într-o altă țară ci și faptul că în următorul an ne vom asuma răspunderea ca și gazde ale elevilor din cadrul schimbului de experiență.
Tot atunci părinților li s-a precizat că noi vom locui în familiile copiilor turci, deci cam peste aproximativ un an și noi vom fi obligați să îi luăm pe aceștia la noi acasă. Ideea mi s-a părut una fantastică pentru că este mult mai ușor să aflii ceva despre o persoană sau despre o civilizație locuind în cadrul unei familii decât dacă doar te întâlnești cu el câteva ore.

Următoarea ședință a fost una de informare, fiecare dintre noi a căutat informații despre orașul în care urma să mergem, Samsun, și am realizat o prezentare completă a acestuia. A fost un prilej pentru a afla atât locul în care este situate, cât și puțină istorie dar și ce preparate tradiționale se servesc acolo.
În cadrul acestei întâlniri am avut ocazia să aflăm foarte multe lucruri despre Mustafa Kemal Pașa persoana care a început Războiul de Independență și prin faptele sale a dus la eliberarea poporului turc. Am observat însă cu tristețe că foarte puține site-uri reușesc să aducă în atenția publicului acest oraș frumos. Cred că tocmai aceste lucruri au reușit să ne facă din ce în ce mai curioși și să ne dorim să plecăm cât mai repede, dar mai era mult timp până la plecarea noastră.

Etichete: , , ,