O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea IX


Ultimele două întâlniri
Prima întâlnire
Ce repede a trecut timpul, parcă mai ieri veneam pentru prima dată la interviu și acum mai avem o ședință și urmează să părăsim țara noastră pentru a descoperii o altă țară care ne promite să ne primească cât mai bine.
Nici nu știu la ce să mă gândesc, că voi pleca pentru prima dată într-o țară străină sau că îmi va fi poate dor de ai mei, cel mai rău mă măcina gândul că o să uit țara din care am plecat și mă voi stabili acolo uitând de familie sau prieteni.
Lecția de astăzi s-a axat în principal pe mijloacele de transport și pe astfel de probleme, am mai adăugat ceva cuvinte noi și la cele folosite în restaurant. 
A doua întâlnire
Ultima întâlnire a avut loc în mirificul spațiu al Grădinii Botanice, unde a avut loc o nouă ședință de fotografii. Am încercat prin acestea să surprindem și să luăm cu noi toată aceea frumusețe să păstrăm mereu alături de noi o mică parte din România. Acesta era modul prin care le puteam arăta celorlalți câte lucruri frumoase avem în țară și cât de mult o iubim.
Deși speram să scăpăm doar cu atât norocul nu ne-a surâs pentru că mai aveam multe de învățat și ne rămăseseră tocmai lucrurile importante. Ne-am simțit parcă ne întorsesem la grădiniță când învățam literele, numerele, zilele săptămânii sau chiar lunile anului. Era oarecum ciudat pentru că începeam în turcă și continuam în română dar până la urmă am reușit cât de cât, urma să aprofundăm acasă.
În două zile aveam să ne reîntâlnim în fața liceului, dar de această dată urma să fim mult mai devreme, ora plecării fiind 5.30 pentru a ajunge la timp la București. Nu știu de ce dar prevedeam o noapte albă înainte de marea plecare.

Etichete: , , ,