O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea VII






Bine v-am regăsit, la un nou articol despre schimbul de experienţă. Sinceră să fiu nici nu îmi dau seama cum a putut să treacă atât de repede timpul, parcă mai ieri mă duceam plină de teamă şi de speranţă la examenul de alegere a elevilor, parcă mai ieri învăţam primele cuvinte în limba turcă, parcă totul a fost un vis frumos ce îţi vine în fiecare zi în minte.
Următoarea şedinţă a marcat şi ceea de a doua lecţie de limba turcă, dar şi momentul în care ni s-a spus foarte clar că până data viitoare vom rămâne doar 12 elevi, deci stresul era foarte mare. Dintr-o simplă greşală puteam pierde tot ceea ce lucrasem până atunci.
Dar până în acel moment mai aveam de făcut o lecţie, de învăţat multe lucruri, de data aceasta lecţia s-a axat pe lucruri uzuale gen apă, mâncare dar şi multe altele. După aceea au urmat prezentări în limba franceză: prima dată ne-am prezentat noi, după ne-am axat pe un parc, pe o grădină din Craiova.

Pentru că orice proiect are nevoie şi de nişte dovezi ale participării am făcut poze şi chiar am fost filmaţi în timp ce repetam cuvintele învăţate. Următoare şedinţă trebuia să ne găsească deja cu procurile şi paşapoartele făcute, mă refer la cei care urma să continuăm acest proiect, pentru că deja timpul trecuse şi plecarea se apropia cu paşi şi mai rapizi decât înainte.Chiar şi acum îmi amintesc seara în care una dintre doamnele profesoare ne-a dat mesaj că am fost selectaţi să continuăm acest proiect, ţin minte că lucrasem foarte mult în ziua respectivă şi am căzut pur şi simplu ruptă în jur de ora 21, pe la 22 a venit mesajul, sora mea a fost ceea care l-a vazut şi a încercat să mă trezească.
Bine că eu la ora aia eram ceva între vis şi realitate, ştiu doar că am apucat să îi spun să răspundă ea şi am adormit la loc, a doua zi mă gândeam deja că totul a fost un vis, dar parcă ceva mă făcea să mă uit la telefon ca să fiu sigură. Deja când am început să citesc mesajul eram mult prea fericită şi prea entuziasmată că mă aflam din nou printre norocoşi.

Etichete: , , ,