Un an de blogging



A trecut un an de când am hotărât să scriu prima postare pe acest blog, îl creasem deja de câteva zile dar nu știam ce articol ar trebui să fie primul, nu aveam inspirație, la fel cum nu am uneori nici acum.
Îmi amintesc și acum ce făceam cu un an în urmă, eram mutată datorită unei invazii în altă cameră, mai exact datorită unor pisicuți pe care i-am adăpostit la mine in camera. 
Altceva? știu că eram deja cu bacul luat, dar nu mai știu dacă așteptam să mă înscriu la facultate sau mă înscrisesem deja. În seara aceea știu că era foarte cald în casă așa că am iețit afară, cu toate că aveam toate șansele să fiu acaparată de țănțari nu am putut rezista în casă.
Cerul era foarte limpede și stelele se vedeau perfect, atunci când prima stea căzătoare a trecut pe cer am crezut că visez, dar a fost urmată și de a doua.
Știam că an de an în perioada asta sunt stele cazatoare, dar mereu uitam, atunci am vazut în jur de cinci. Acest eveniment mi-a  dat o temă pentru primul articol și în acest fel am inceput sa scriu.
Primele articole erau scurte cu greu faceam 300 dar trecerea timpului m-a ajutat sa învăț mai mult. Am fost atât felicitată pentru articole, cât mi s-a atras atenția și asupra greșelilor, indiferent de motivul pentru care mi s-a spus ceva despreblog sau despre articole am făcut tot posibilul să nu se mai repete și să îmi înbunătățesc articolele.
Ceea mai importantă realizare a fost mutarea pe domeniul propriu, lucru pentru care țin să le mulțumesc celor de webrahost dar și echipei Blogawards! A fost pur și simplu un lucru la care nu mă așteptam, dar care mi-a oferit încă o dată puterea de a merge mai departe.
Mă gândesc mereu oare cum ar fi stat lucrurile dacă aș fi aflat mai devreme de existența blogosferei? Dar asta va rămâne mereu o întrebare fără răspuns.
Până atunci vă aștept cu nerăbdare și la alte articole de pe blog.
LA MULȚI ANI, NOTIȚELE IONELEI!

Etichete: ,