Alege ceea mai frumoasă mobilă dormitor copii!

 Copiii aleg mobilierul camerei lor!

Ai copii? căci internet în mod sigur ai, deja internetul îţi creează multe probleme? căci au crescut pretenţiile copiilor care au acces la sute de site-uri pe care navighează zilnic şi descoperă o diversitate   de lucruri frumoase, de multe ori şi scumpe, dar ce să facem noi părinţii trebuie să le satisfacem toate dorinţele puilor noştri. Aşa am păţit şi eu cu a mea fetiţă care navighând pe web-uri a văzut diverse modele de mobila dormitor copii şi în momentul acela a început să-mi solicite schimbarea mobilei din dormitorul ei.

Unde găsim mobila dormitor copii de care avem nevoie?

                Toate bune şi frumoase dar pretenţiile ei nu s-au rezumat la o mobilă anume, ci ei i-au plăcut o piesă dintr-o mobilă, altă piesă din alta şi pe deasupra nici nu se potriveau pe spaţiul din care e compus dormitorul ei. Fiind într-o situaţie grea, să nu zic chiar imposibilă, iar dorinţele ei fiind lege pentru noi am început căutările şi în acest mod am ajuns pe site-ul arta-mobilei.ro unde sper să reuşesc să-i îndeplinesc toate doleanţele. Pe acest site am descoperit mobila dormitor copii  confecţionată într-un stil tineresc, în culori vii dar nu stridente, culori pe placul fetiţei mele. Cel mai important lucru care m-a hotărât să-i contactez a fost componenţa echipei, formată în majoritate din tineri, dar mai ales faptul că aveau un departament specializat pentru proiectare mobilă şi faptul că aici poţi veni cu ideile şi dorinţele tale de a realiza mobila, speciliştii departamentului punând în practică aceste dorinţe.
                Deoarece se asigură consiliere gratuită am intrat într-un dialog prelungit, pentru a trece la proiectarea şi bineînţeles la confecţionarea mobila dormitor copii. Pentru aceasta am făcut un video cu dormitorul pe care îl vrem mobilat, deoarece nefiind din bucureşti sau în apropiere nu puteau să se deplaseze specialiştii la faţa locului, am făcut o schiţă cu toate detaliile ce determinau acest spaţiu şi am pus video şi schiţa pe un email, pentru ca să mi se proiecteze o mobilă care să se încadreze pe arhitectura spaţiului respectiv şi să-l decoreze conform dorinţelor fiicei mele. Apoi am ales împreună cu consilierii  materialele, feroneria şi culorile, ţinând în primul rând cont de pretenţiile fetiţei, iar departamentul a întocmit un proiect 3D pentru mobilierul necesar spaţiului respectiv. După mai multe modificări stăpânul absolut, adică fetiţa mea, ne-a dat OK-ul necesar pentru a trece la execuţia propriu-zisă.
                Datorită pretenţioasei mele fete am apelat la producerea mobilei la comandă, dar şi pentru faptului că va fi gata în aproximativ două săptămâni datorită experinţei SC ADINA LEX MOB SRL care activează în domeniu din 2007, şi care o doreşte exact ca-n proiectul pe care şi-a dat acordul, fiind siguri că vom avea parte de o calitate a ei în conformitate cu preţul pe care-l vom plăti. Ni s-a promis că materialele sunt de cea mai bună calitate şi am fost asiguraţi totodată că va funcţiona în condiţii optime pe o perioadă lungă de timp, dându-se o garanţie de până la 5 ani pentru vicii de fabricaţie. Mobila dormitor copii la comandă  păstrează un echilibru perfect între preţul plătit şi calitatea mobilei, se integrează perfect în locuinţă dinpunct de vedere al designului şi ergonomieie spaţiului ce-l voi amenaja.

Etichete: , ,