Alege un tort copii bucuresti chiar aici!



Pregătiri pentru zilele de naștere sau onomastice

Zilele de naștere și cele onomastice ale copiilor din familiile noastre sunt cele mai importante, tot timpul pe fața unui copil vei putea citi uimirea, fericirea și toate sentimentele din momentul în care primește ceva. Tocmai de aceea este foarte important să acordăm o atenție mai mare în organizarea zilelor de naștere.
Cel mai important moment din cadrul unei zile de naștere sau a unei onomastici, după deschiderea cadourilor, este apariția minunatului tort, iar dacă micuțul nu se aștepta la o astfel de surpriză atunci petrecerea este și mai reușită.

O surpriză fericită cu tort copii bucuresti chiar aici

Luna aceasta a fost ceea mai aglomerată lună în materie de petreceri, am început cu ziua de naștere a nepotului meu și am continuat cu aniversările a două verișoare. Cu circa o săptămână înainte de ziua nepotului meu, acesta a venit la mine să îmi spună că tocmai și-a găsit tortul pentru ziua lui de naștere, am rămas surprinsă că s-a gândit tocmai la acest lucru și am mers să văd despre ce este vorba.
Tocmai alesese un splendid tort copii bucuresti chiar aici  la cofetăria Tic Tac, dar atunci am observat că această cofetărie era tocmai din București, deci șansele ca el să primească acel tort cu Minionii erau foarte mici, nu pot să vă spun câtă tristețe a apărut în ochii lui atunci când i-am spus că nu poate avea tortul. M-am gândit că poate vrea să aleagă alt tort de undeva din Craiova, dar nici nu voia să audă, îl voia pe acela. Fără să vreau m-am uitat în istoricul calculatorului se pare că în ultima săptămână căutase mai multe torturi pentru copii, se oprise la foarte multe modele de la Tic-Tac, iar Minionii fuseseră declarați câștigători de către al meu nepot.
Pentru că voiam să fie fericit de ziua lui am vorbit cu o mătușă să treacă pe la cofetărie să facă comanda și mai apoi să o aducă ccănd vine la ziua lui, am reușit să ținem tortul ascuns până la momentul potrivit. Atunci când l-a văzut pur și simplu ochii lui au revenit la viață și chiar se putea observa fericirea.
Nu am ales tort copii bucuresti chiar aici doar pentru model ci și datorită faptului că produsele lor sunt realizate din ingrediente naturale, lucru care pentru mine era foarte important și în plus realizează și torturi la comandă, poți chiar tu să le spui cum îți dorești să arate tortul.
Și pentru cele două zile onomastice tot la ei am apelat, pentru că modelele existente pe site ne-au cucerit și în plus torturile au fost delicioase. Alegeți și voi să faceți ceea mai frumoasă surpriză prințișorilor si prințeselor din viața voastră  alegând tort copii bucuresti chiar aici.

Etichete: , ,