Copilaria mea



 ----PARTEA I----
Imi aduc aminte cu nostalgie de anii copilariei.Ma-m nascut in Cetatea Banilor-Craiova.Fac parte din generatia nascuta odata cu decretul dat de Ceausescu care interzicea avorturile. Asa ca ai mei intr-o perioada de romantism s-au ales cu mine.Mama nu a fost asa de incantata caci nu avea in plan cresterea altui brotac.
Deja avea un mostenitor pe frate-miu care avea pe atunci vreo 7 ani.Baiat mare deja si care se obisnuise deja cu titlul de unicul,rasfatatul si preferatul tuturor. Se spune ca copiii nu inteleg din comportamentul adultilor mare lucru dar eu desi aveam decat 2 ani observam ca se facea tot timpul o diferenta intre noi.
Bunicul tipa toata ziua la mine sa nu fac galagie ca nu poate baiatul sa invete,bunica era singura care imi tinea parte si cu soru-sa Ioana care nu avea copii.Tot timpul ma tineam dupa ele si cu timpul faceam parte din grupul de stiriste ale strazii.Toate casnicele de pe strada ma invitau pe la ele fiindca daca vroiau sa afle ce se barfeste despre persoana lor eu stiam toate birfele de pe strada.
Dimineata imi facusem un obicei prin a vizita vecinele si le intrebam ce bunatati vor pregati pentru pranz.Apoi ma autoinvitam la pranz cu scuza ca bunica nu a gatit nimic.Azi asa ,maine asa pana a aflat bunica si mi-a tras o chelfaneala zdravana.
La cutremurul din 1977  dormeam cu Ioana, sora bunicii.Cand a inceput cutremurul si cum a fost habar nu am fiindca am dormit asa profund amandoua incat nu am simtit nimic.Toti au fugit care incotro si dupa ce s-a terminat cutremurul si-au adus aminte si de noi ca ramasesem in casa.A venit tata si ne-a trezit din somn.
Cand eram la gradinita ma ducea bunicul.Bunicul fusese bucatar pe un vas de razboi in al 2-lea razboi mondial.Gatea super si facea niste prajituri de te lingeai pe degete. 
by cryss

Etichete: ,