De ce îmi place șahul?






 
Această întrebare are nevoie de un răspuns pe măsură, pentru că șahul a devenit una dintre cele mai frumoase activități din viața mea. Iubesc șahul pentru că pentru mine a devenit un prieten de nădejde atunci când vreau să mă deconectez de tot ce se întâmplă în jurul meu și să mă conectez în minunata lume a acestui joc.
Pentru că vreau să pot juca de fiecare dată șah, chiar și atunci când nu am pe cineva lângă mine, folosesc de foarte multe ori laptopul, tableta sau telefonul, pe fiecare dintre acestea se află cel puțin un joc.
Nu pot spune că sunt un expert în acest domeniu, dar mă pot lăuda cu faptul că încerc să fac tot posibilul să îmi îmbunătățesc abilitățile. Tocmai de aceea urmăresc de foarte multe ori scheme pentru jocurile de șah din cărțile vechi.
Am început de ceva timp să joc șah și asta datorită tensiunii care apare înainte de ficare meci, mai ales dacă meciul este unul greu, la fel și senzațiile de câștigător sau de învins m-au făcut să nu mai îmi doresc să renunț la acest sport al minții.
Îmi amintesc primul joc de șah, tocmai ce ne învățase tati de dimineață mutările pieselor și profitând de absența lui am luat tabla de șah și am început să ne jucăm, tati a intrat în cameră dar l-am gonit repede pentru că nu voiam să ne influențeze jocul.
S-a întors după aproape două ore ca să vadă ce reușisem să facem și cine câștigase, bineînțeles că noi luptam în continuare eu mai aveam turnul iar sora mea nebunul, regele dispăruse de pe tablă, bineînțeles pentru că nu ni se precizase că el trebuie să fie mereu pe masă. Încă o amintire frumoasă pe care nu o voi uita curând.

Etichete: ,