De ce să alegem calculatoare Second hand i5



CALCULATORUL ÎN VIAŢA NOASTRĂ

Trăim în plin secol al vitezei şi al exploziei internetului, astăzi nu poţi să socializezi fără a avea o legătură de internet,  fie ea fixă sau mobiă, deoarece s-au cam dus plimbările prin parcuri  iar întâlnirile cu prietenii şi rudele sunt tot mai rare, în condiţiile vieţii zbuciumate, aglomerate şi stresante, din ziua  de astăzi, pe care o ducem. Orice legătură de internet impune să deţii şi cel puţin un calculator, iar cu cât familia este mai numeroasă un calculator nu poate face faţă la solicitările userilor. Pe de altă parte noi trăim în România unde aproape jumătate din populaţie are salarii foarte mici, chiar spre salariul minim pe economie,  de aceea  foarte mulţi oameni nu-şi permit nici măcar un calculator nou.

CALCULATOARE SECOND HAND i5

                Norocul românilor săraci este piaţa online de calculatoare second hand. Cum nici eu nu fac parte din categoria „avuţilor” din România am început să caut un calculator în spaţiul virtual. Aici am dat peste Diablos Computer un site cu o gamă variată de produse second hand printre care laptopuri şi calculatoare, la preţuri accesibile şi majorităţii românilor. De aici am aflat că, în general, calculatoare second hand i5 sunt calculatoare care au fost testate, recondiţionate, iar apoi din nou testate astfel încât la punerea lor în vânzare să fie într-o stare perfectă de funcţionare. Din această cauză firma Diablos Computer oferă o garanţie de minim un an pentru calculatorele second hand, mai mult decât atât pentru categoria calculatoarelor second hand refurbished se oferă o garanţie de 3 ani. Produsele refurbished sunt cele care au fost folosite de diferite firme, iar prin  obligaţiile contractelor  de lising au revenit la producător unde au fost recertificate şi repuse la vânzare.
                De ce calculatoare second hand i5? Pentru calculatoare second hand cred că am argumentat suficient, sper că am reuşit şi să vă conving, deci să încerc a vă lămuri de ce  i5. Sunt pe calculator, vizionez un film HD în timp ce calculatorul îmi descarcă muzică de pe net şi sunt nevoit să trimit urgent un mail cu un ataşament mare, pentru aceasta am nevoie de un procesor care să mă ajute să le rezolv pe toate în acelaşi timp, fără să mi se blocheze calculatorul sau să fie nevoie de intervenţii din partea mea. Pentru aceasta este nevoie de un procesor Intel Core i5 care să îmi garanteze o viteză mare, dar şi grupa acestui procesor are mai multe variante, cele cu o viteză mai mare fiind şi mai scumpe.
                 Deci în concluzie prefer un calculator second hand i5 în locul unuia nou deoarece plătesc cu 50% - 60% mai puţin, la   preţul  unui  calculator nou asamblat din părţi componente în România pot să-mi iau un calculator recertificat  dar asamblat de brandul original.
                                                                                               

Etichete: , ,