Experiențe la sondaje 2

Sper să reușesc să mai revin asupra acestor articole și să trec tot ce am văzut pe acolo. Ieri am participat la cel de al doilea sondaj, de data aceasta Plenița era comuna în care urma să realizăm sondajul.
De data aceasta echipa era formată din două persoane. Aveam de chestionat persoanele de pe două străzi din comună și din 5 blocuri. Am început cu casele pentru că la blocuri foarte rar se găsesc persoane care să răspundă.
Am luat-o din casă în casă, uneori ni s-a răspuns alteori nu, uneori au răspuns la 2 întrebări și după au fugit. Am avut parte și de momente haioase cu două doamne mai în vârstă care se temeau că o să le spunem vecinilor ce au zis ele.
Foarte multe case erau golae și datorită faptului că se începuse strângerea viilor, deci erau plecate pe câmp sau unde aveau pământ. Aici problemele nu mai erau atât de mari, în afară de faptul că poliția lipsea, lucru foarte des întâlnit la țară.
Pe ceea de a doua străduță nu am mai avut atât de mult noroc doar 2 sau 3 persoane care ne-au răspuns așa că ne-am întors la blocuri.
Acolo surpriză nu era nici măcar lumină pe scări, pur și simplu nu puteam nici măcar să citim, nu că ne-ar fi răspuns cineva de altfel. Am coborât și ne-am decis să o întrebăm pe o doamnă care stătea pe bancă în fața blocului răspunsul ei avea să ne lase mască însă.
Ea era singura persoană care locuia acolo, restul plecaseră, nu am mai avut cuvinte, adică existau blocuri întregi fără proprietari iar noi ne plangem ca nu avem unde sa tinem persoanele fara adapost. Oare acolo de ce nu se duc? De ce prefera sa stea pe strazi.
Nici de data aceasta nu am făcut numărul de chestionare, dar am mai văzut încă o comună din România.

Etichete: , ,