O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea Xx



PARTEA IV
Știu că deja m-am întins foarte mult cu această zi, dar nu vreau să vă ocup foarte mult timp cu cititul și vreau să păstrez o oarecare simetrie între ele. Din păcate foarte multe din poveștile mele se vor împărți astfel, pentru că spre deosebire de primele zile din proiect în care nu scriam cine știe ce în caietul de bord, în zilele petrecute în Turcia am făcut tot posibilul să nu omit ceva, de aici este și lungimea foarte mare a articolelor.
Lecția a continuat cu o prezentarea răspândirii limbi turcă în Asia, de această dată am aflat că  există 5 țări pe acest continent în care se vorbește turcă, existau atunci aproape 300.000.000 de persoane care vorbeau turcă deși se aflau în afara țării. Lecția a trecut mai apoi la una de geografie din care am aflat că există o mică insulă care face parte efectiv din Republica Turcă.
Regional limba turcă este răspândită în mai multe țări printre care amintesc: Iran, Rusia, China, Bulgaria, Germania. La acel moment cele mai multe persoane vorbitoare de turcă se regăseau în Germania.
Așa a luat sfârșit încă o lecție despre Turcia și mai urmau să aibă loc și altele. Ca să ne mai despărțim un pic de toate lucrurile învățate am vizitat o altă școală, acolo copii realizaseră o mică expoziție care a reușit să îmi atragă atenția în cel mai frumos mod cu putință.
După această vizită am mers la Turkish Night unde am petrecut o seară splendită, am ascultat muzică, am dansat mai simplu spus ne-am distrat. Ziua aceasta a reprezenatt și prima zi în care am vorbit  cu tatăl meu de când ajunsesem în Turcia, am plâns puțin dar asta doar pentru că îmi era dor de el și nu îi mai auzisem vocea de foarte mult timp.                                          

Etichete: , , ,