O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea XXI



 
O LECȚIE SPECIALĂ ÎN TURCIA
PARTEA I
Nu îmi vine să cred încă  5 zile și acest vis frumos urmează să ia sfârșit, iar eu urmează să mă întorc în țară. Cam ăstea erau gândurile mele erau pur și simplu împărțită între dorul de casă și tristețea pentru că în curând aveam să părăsesc această țară minunată și era posibil să nu o mai revăd niciodată. În acele momente chiar nu știam ce să îmi doresc mai întâi să se prelungească șederea și astfel să rămân mai mult timp alături de Busra sau să se termine totul mai repede și să mă alătur familiei mele de care deja îmi era foarte dor. Se poate spune că pentru ultima parte era devină faptul că niciodată nu plecasem atât de departe de casă, dar totuși haide-ți să ne continuăm povestea.
Ziua de astăzi aveam să înceapă în modul cel mai obișnuit cu putință am luat micul dejun și am plecat mai apoi spre școală unde am petrecut două ore, nu mai știu ce am făcut în perioada asta, iar jurnalul nu îmi prezintă alte notițe.După aceea am plecat la Școala Mustafa Kemal unde a urmat o nouă sesiune de autografe și de poze. Tot acolo ne-am prezentat proiectul și am primit un trandafir de la un mic fan acest lucru a fost urmat însă de o nouă tradiție a lor.
Pentru că vorbeam deun băiețel care era maxim în clasa a 3a în momentul în care mi-a dat trandafirul l-am pupat pe obraz, lucru care a stârnit o oarecare mirare în rândul colegilor, se pare că la ei acest lucru este unul interzis. Cu toate că nu am înțeles ce am făcut greșit am ales să nu mai repet această situație și să le respect regulile și tradițiile, pentru că nu eram în România. 

Etichete: , , ,