O privire aruncată în trecut! Schimb de experiență în Turcia - Partea XXIII






 
O ZI MINUNATĂ
Astăzi am avut parte de o altfel de activitate, am urcat pe un vapor care era defapt un fel de muzeu, a fost o  experienta pe care nu o voi uita prea curand. Am văzut râul Melet și am avut șansa să mergem într-un părculeț pentru copii unde ne-am plimbat cu telecabina.
Sus de tot am mâncat urmând ca mai apoi să coborâm din nou în părculeț. În parc băieții au avut ocazia să se plimbă cu carturile, a fost foarte frumos, mai ales momentele în care aveau loc acele mici accidente care ne trezeau zâmbetele.
Din păcate fetelor nu li s-a permis să participe la o cursă, bine la acest lucru a contribuit și faptul că profesoarele au tras multe sperieturi de la cursele băieților. Atunci când am încercat să plecăm din părculeț am avut șansa de a vedea un mic accident pe pista de carturi.
Niște puști care veniseră să încerce carturile avuseseră un mic accident, mai exact o fată își spărsese nasul când încercase să evite un accident. Cred că aceasta a fost dovada că hotărâsem să plecăm mai repede de acolo și că nu mai rămăsesem.

De aici,poate și pentru că aveam nevoie de o mică pauză de la tot, am mers la cumpărături și nu puteam în niciun alt loc decât în Bazarul din Samsun, bineînțeles că indiferent cât de mult am încercat noi să acoperim tot bazarul tot au mai rămas magazine în care nu am intrat.
Seara a fost dedeicată unei super-petreceri la Merve acasă, nu ne-am rezumat la o petrecere simplă ci chiar am ieșit în stradă unde am început să dansăm, bineînțeles că toată lumea a ieșit să se uite la noi, dar absolut nimeni nu ne-a zis că muzica este prea tare sau că nu ar trebui să facem asta.

Etichete: , , ,