O seara de neuitat



Inca de cand eram mica, ne povesteste Alina, bunica ne spunea tot felul de povesti haioase despre cumnata ei, cum ca era vrajitoare si tot felul de intamplari haioase, atunci radeam cu ceea mai mare pofta, bine bunica avea tot timpul un stil aparte de a povesti. Cu toate acestea o data cu trecerea timpului am ajuns sa cred toate aceste povesti. Imi amintesc ultima noapte petrecuta la tara era luna plina si cerul era senin, cu toate acestea nu reuseam sa adorm.
Bunica adormise de foarte mult timp, dare u nu puteam undeva in jurul orei 1 am inceput sa aud pentru prima data plasete de copil, erau atat de insistente totusi teama nu m-a lasat sa ma dau jos din pat si ma duc la geam sa vad ce se intampla.
Am adormit pret de cateva minute, dar un cosmar ingrozitor m-a rupt din lumea visului, tin minte ca acel copil inca il mai auzeam asa ca m-am indreptat spre geam foarte incet pentru a nu ii trezi pe ceilalti.
 
La geam am avut o surpriza era chiar cumnata bunicii mele, avea in mana un lant din acela cu care se leaga caini si nu stiu ce bolborosea, avea niște ochii foarte ciudați atunci când s-a întors spre mine. A încercat să intre în casă dar noi închideam cu zăvorul, m-a rugat de câteva ori să îi deschid că vrea să îmi dea ceva dar pur și simplu nu aveam putere și curaj să ajung până acolo.
Pur și simplu am simțit că o să leșin, toată noaptea nu am reușit să mai închid un ochi, undeva în jur de ora 4 copilul s-a oprit din plâns, dar coșmarurile au continuat. A doua zi am făcut tot posibilul să plecăm de acolo și până peste vreo 7 ani nu am mai călcat pe acolo. Voi continua cu povestea într-un alt articol.

Etichete: ,