Viata de student in restante!

Sunt studenta in anul doi la o facultate din Craiova si vacanta aceasta am avut neplacuta placere de a ma intalni cu restantele. Obisnuita fiind cu liceul nu prea am luat in calcul necesitatea de a invata periodic si automat atunci cand au sosit examenele am avut de suferit.
Am ramas in toamna cu un total de 4 restante, prima dintre ele a fost la fizica, ce este drept acolo m-am pregatit ceva inainte de examen dar eu m-am axat pe lectii mai grele si am omis sa mai trec peste cele usoare, la examen surpriza subiecte simple, pur si simplu m-am blocat si am uitat tot. In toamna insa am invatat tot si am avut sansa sa iau examenul si astfel sa tai o restanta de pe lista.
Al doilea examen a avut loc in aceeasi zi cu fizica la diferenta de o jumatate de ora, ma refer la restanta, si a fost reprezentat de programarea calculatoarelor, aici chiar a fost o problema pentru ca eu in liceu nu am facut absolut deloc aceasta materie, iar la facultate ni se cereau anumite lucruri. Bineinteles ca in timpul anului nu am pus accent sa invat iar rezultatul principal a fost clar, restanta. In toamna insa am avvut noroc si l-am luat, bine in toamna am avut examen scris fata de oral.
Urmatoarele examene au fost unel care au trecut rapid, bine la unul nu stiu inca nota sis per sa fie una buna ca si la restul. Sesiunea de restante mi s-a parut insa mult mai relaxanta decat celelalte doua, ori noi ne-am invatat cu examenele ori linistea facultatii ne-a fost de ajutor, sincer nu stiu.
Chiar daca mi-as fi dorit sa nu fi avut restante, ma bucur ca am putut avea ocazia sa testez si aceasta experienta, iar in anii care vin nu mai vreau niciuna.

Etichete: ,