Clinica targovistedentalcenter.ro preferata dintilor tăi!



 Importanța îngrijirii dinților!

 

         Viața noastră, desfășurată zi după zi, este plină de bucurii, fericire și multe satisfacții, dar are în componența sa și multe dureri pricinuite de unele nereușite dar și de sănătatea trupului fiecăruia dintre noi. Dar de departe una din durerile noastre comună tuturor oamenilor, fără nici-o excepție,  este dată de durerea de dinți care aproape în 90 % din cazuri ne obligă să mergem la un medic specilizat în medicina dentară. Nici eu nu fac excepție, mai ales că provin dintr-o familie care nu a strălucit din punct de vedere al dentiției ci din contră atât mama mea, cât și tatăl meu au avut parte de o dentiție precară. Încă de mică a trebuit să merg periodic la medicul stomatolog pentru a-mi îngriji dantura, de multe ori, prin intervenții chirurgicale.

Unde ne tratăm problemele cu dinții? 

 

           De curând  mă aflam împreună cu un grup de prieteni într-o excursie prin țară, când o durere îngrozitoare de dinți a pus stăpânire pe mine. Astfel am fost obligată să merg în cea mai apropiată localitate pentru a cere ajutorul specialiștilor, așa am ajuns la  o clinică targovistedentalcenter.ro, unde aveam să aflu forțată de împrejurări că oferă tratamente complexe și mai ales complete. Adică aici se lucrează în toate specialitățile medicinei dentare, așa că nici nu vă închipuiți ce fericită am fost de alegerea făcută, cu ajutorul internetului contactasem clinica și printr-un email obținusem o programare, dar puteți face programarea și prin telefon.

targovistedentalcenter.ro clinica familiei tale!

 

           Eu am avut nevoie de chirurgie dento- alveolară,  care mi-a fost efectuată sub anestezie locală și astfel nu am simțit nimic în timpul extracției, dar aici se pot face și reconstrucții osoase  pentru inserarea implantelor dentare, chirurgie paradontală, regularizarea crestelor aleolare și multe alte categorii din chirurgia dento- aleolară.  La targovistedentalcenter.ro am aflat că pot să-mi fac un implant dentar, care implant se bazează pe introducerea unei piese de titan în osul maxilar. Acest lucru se face după vindecarea locului extracției și tot printr-o intervenție chirurgicală nedureroasă.
           Târgoviște Dental Center este format dintr-o echipă de tineri profesioniști cu o bogată experiență în medicina dentară, care bazându-se și pe aparatura ultramodernă avută la dispoziție vă pune la dispoziție radiografii ATM, de sinus sau de arcadă, ortoppantogramă, retroalveolară sau diverse tomografii pentru arcadă, semiarcadă sau unidentară. În acest centru puteți  face și tratamente de cosmetică dentară precum: albirea dinților, proteze dentare mobile sau fixe, fațete dentare ceramice ,coroane dentare din zorconiu, obturații coronare de culoarea dintelui sau remodelarea gingiilor.            
             Pentru a avea o dantură perfectă în primul rând ca funcționalitate și nu în ultimul rând ca aspect intrați pe targovistedentalcenter.ro o programare pentru rezolvarea tuturor problemelor dentare pe care le aveți.

Etichete: , , ,