Desfundare canalizare București de la firma vidanjari-desfundari-salubritate.ro

 Când avem nevoie de desfundare canalizare București?


Vreau să vă povestesc în câteva fraze despre un aliment pe care îl folosim zilnic în bucătărie sau, ca să fiu mai precisă, despre mizeria care se face pe fluxul de producere a acestuia, în paranteză vă spun că şi după întrebuinţare rămâne în tigaie mizerie, acum sunt sigură că a-ţi ghicit că vreau să vă vorbesc despre ulei. Într-o unitate de producere a uleiului comestibil apar foarte multe deşeuri care de regulă vor duce la înfundarea canalizării cu diversele resturi precum: coji de floarea soarelui, grăsimea depusă în urma presării miezurilor seminţelor de floarea soarelui amestecată cu praf, urmele de benzină folosită la extracţia uleiului din broken, etc.

La cine apelăm pentru desfundare canalizare București? 

 Deci pentru a putea să faci o producţie de ulei este nevoie de o menţinere a curăţeniei cât mai perfectă, iar pentru aceasta prietenii mei au intrat pe vidanjari-desfundari-salubritate.ro pentru desfundare canalizare bucureşti. Aici au găsit o firmă care este dotată cu două autocisterne marca Iveco Eurocargo având în componenţă vidanjă şi curăţător cu care poate să efectueze multe din nevoile pe care le au prietenii mei în mica afacere de producere a uleiului. În primul şi primul rând au avut nevoie de vidanjarea ecologică a canalizării, urmată de desfundarea ei şi apoi de curăţarea acesteia, folosind pentru aceasta pompele de mare putere care produc o presiune de aproape 200 de bari şi folosind după cum a fost nevoie furtunuri în role de 100m cu diameter de unu sau doi ţoli.
 Trebuie să vă spun că deversarea materiilor ,în majoritate aflate în stare lichidă, din vidanjă se face numai în puncte special stabilite şi nu oriunde. Apoi tot cu ajutorul firmei SC Dinstef Com SRL prietenii mei au trecut la vidanjarea grăsimilor.
 Dar nici cu grăsimile nu este simplu, căci aceste grăsimi vegetale ,după vidanjare, trebuie duse la una din societăţile autorizate de Ministerul Mediului şi Gospodăririi Apelor pentru a fi neutralizate printr-un proces de emulsionare şi solubizare cu o soluţie de detergent biodegradabil. În timpul vizitei mele,ai mei prieteni au reuşit să vândă o mare cantitate de ulei pe care îl aveau depozitat într-un rezervor uriaş. 
Bineînţeles că eu i-am felicitat pentru profitul obţinut, iar ei mi-au mulţumit, dar în acelaşi timp mi-au arătat şi ce a rămas pe fundul rezervorului, un amestec negru şi foarte unsuros. Pentru a putea pune din nou ulei în rezervor au solicitat din nou ajutorul firmei SC Dinstef Com Srl specializate şi în spălări de spaţii şi incinte betonate sau chiar a piscinelor.
 Astfel după ce au cărat depunerile de pe fundul rezervorului, sper că a-ţi reţinut că acestea se duc în anumite puncte bine stabilite, au trecut la spălarea propriu-zisă folosind pompa de înaltă presiune de pe autocisternă. Dacă aveţi nevoie de desfundare canalizare bucureşti pe vidanjari-desfundari-salubritate.ro unde veţi găsi specialiştii care vă pot ajuta în rezolvarea problemei pe care o aveţi. 
Prietenii mei mi-au spus că au făcut un contract cu această firmă, pentru a-i ajuta la un punct de lucru aflat în altă zonă a ţării, acolo având nevoie de nişte operaţii de denisipare, dar despre aceasta vă voi povesti probabil cu altă ocazie.

Etichete: , , ,