Despre mine

Ma gandeam astazi despre ce sa va mai vorbesc si mi-am dat seama ca nu v-am povestit absolut deloc despre mine si despre felul meu de a fi. Sunt o tanara de 20 de ani, studenta la Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica din Craiova, tocmai am inceput anul 2. Am ales acest profil pentru ca iubesc matematica iar ceva mai tarziu aveam sa aflu ca ea se potriveste de minune cu job-ul meu. In timpul saptamanii fac tot posibilul sa impac si facultatea si bloggingul si in plus si viata personala. Lucrurile se dovedesc de cele mai multe ori greu de realizat pentru ca timpul este mic. Am observat insa ca nu pot renunta la blog, fara el ma simt incompleta si de aceea imi pare rau ori de cate ori trece o zi fara sa fi postat ceva.

 Engleză 

I was thinking today about what you speak and I realized that we have not talked at all about me and my way of being.
I am a young 20-year-old student at the Faculty of Automation, Computers and Electronics in Craiova, I just started Year 2.
I chose this because I love math profile and a little later I learned that it fits in nicely with my job.
During the week and do everything possible to reconcile plus faculty and blogging and personal life.
Things turn out often difficult to achieve because time is small.
I noted can not give up the blog, I feel incomplete without him and so sorry whenever a day goes by without something being posted.