Implanturi dentare prețuri la Doctor Șerban

 Pași pentru o dantură sănătoasă.


Dacă vreau să-l înspăimânt pe tatăl meu nu am decât o soluţie şi anume: să aduc în discuţie problemele pe care le are cu dinţii şi necesitatea de a merge la doctor. Mi-a povestit că totul i se trage de la o extracţie pe care i-a făcut-o un doctor, în perioada când era militar în termen, durerea fiind mai mare decât atunci când îşi scotea dinţii în sat, ajutându-se de o sfoară. 
Cum pe mine o urgenţă m-a dus la cabinetul doctorului Şerban şi aici am întâlnit un colectiv tânăr, dar cu peste 15 ani de experienţă, care aplică noile tehnologii nedureroase, am hotărât să-l conving pe tatăl meu să-şi rezolve problemele dentare. Folosindu-mă de puterea mea de convingere, arătându-i pe drserban.ro aprecierile foştilor pacienţi şi văzând Implanturi dentare preţuri am reuşit să-l fac să înceapă în aş rezolva problema dinţilor cu un implant dentar. 

La Doctor Șerban descoperim implanturi dentare prețuri!
 
Cum tatăl meu a fost şi este un autodidact, cu ajutorul netului s-a documentat pe drserban.ro şi a văzut că un implant dentar se face aici destul de comod, mai ales fără durere, lucru esenţial pentru el, şi este rezistent şi rapid. De aici a aflat că la el problema este cu extracţiile foarte vechi, pe care între noi fie vorba şi le-a făcut singur, dar cu ultimile tehnici noi de implantologie la Cabinetul Stomatologic Bucureşti al doctorului Şerban acestea se pot rezolva printr-o intervenţie chirurgicală de adiţionare osoasă-bone grafting, sinus lift. 
Cu aceste denumiri m-a surprins tatăl meu în momentul când s-a hotărât să treacă la acţiune să-și facă implanturile dentare necesare, pentru aş redobândi zâmbetul pe faţa lui încă tânără. Tatăl meu era foarte încântat că rata de succes a implanturilor dentare este mai mare decât a altor tratamente stomatologice, că dinţii vecini ai implantului nu vor avea de suferit, că înlocuirea dintelui lipsă se face printr-o singură coroană şi nu prin trei cum auzise el, dar mai ales că implantul va arăta exact ca şi dinţii vecini lui. 
 Fără să mai întârzii, am reuşit să-l duc pe tatăl meu la Dr. Şerban pentru un prim consult, el văzând că prima consultaţie este gratuită, stabilind împreună paşii de urmat, căci dantura tatălui meu se afla într-o stare jalnică. Intrând pe implanturi dentare preţuri tatăl meu şi-a făcut un calcul pentru a şti ce implanturi îşi poate face cu suma pe care o avea deocamdată la dispoziţie, urmând ca într-o altă etapă să îşi rezolve toate problemele. Iată că datorită Dr, Şerban şi noilor tehnologii implementare care oferă un confort sporit după intervenţia chirurgicală, fără traumatizarea pacientului, am reuşit să rezolv o gravă problemă a sănătăţii tatălui meu.

Etichete: , , , , ,