Brad real sau de jucărie pentru bebeluși



Bine v-am regăsit dragi mei,
Astăzi vreau să vă vorbesc puțin despre un lucru pe care l-am întâlnit de ceva timp pe internet, mai exact mămicile care decid să le cumpere bebelușilor brăduți din plastic, nu este vorba de acei brăduți normali, ci de niște triunghiuri pe care sunt desenate globulețe și betea.
Tot mai multe mămici preferă să le ofere copiilor astfel de brazi, lucru care nu mi se pare absolut deloc corect, în primul rând acela nu este un brad adevărat ci doar o jucărie inutilă, iar în al doilea rând copii trebuie să învețe încă de mici ce înseamnă un brad adevărat, cum să pună un globuleț în brad, cum să aibă grijă să nu doboare nimic pe jos.
Principalul motiv pentru care mămicile îl preferă pe acela este faptul că cei mici nu mai pot da cu globurile pe jos sau să doboare bradul, sinceră să fiu pe de o parte au dreptate, dar să fim sinceri noi când eram mici aveam astfel de brazi? Sau brazi normali?
Îmi aduc aminte că atunci când eram mică și eu am spart multe globuri pentru că din neatenție îmi cădeau, dar ăsta nu era un motiv ca ai mei să nu cumpere altele în anul următor și din nou să mă pună să le așez în brad,așa am învățat cum se decorează un brad, dar am avut parte și de cea mai frumoasă perioadă din viața mea. Așa că dragi mămici luațile bebeilor voștri brazi adevărați, lăsați-i să se joace liniștiți!
English
Well I found my dear,
Today I want to talk a bit about something I've met some time on the internet, specifically mothers who decide to buy their babies tree plastic, it is not about those Christmas trees norms but of triangles that are drawn globes and poles.
More and more mothers prefer to give children such trees, which does not seem at all fair, first one is a tree really just a toy unnecessary, and secondly Children must learn from childhood what a real tree, how to put a globe in tree, how to take care not to break anything down.
The main reason that mothers prefers it is that children can not give balls away or take down the tree, to be honest on the one hand they're right, but to be honest with us when we were little we had such trees? Or trees normal?
I remember when I was little and I have broken many balls that inadvertently I fell, but that was not a reason for my not buying more next year and again put me to sit in the tree, so I learned how to decorate a tree, but I have had and the best time of my life. So dear moms take your Bebe true firs, let them play quietly!

Etichete: