Cumpărăm bluzițe

Cine mă cunoaște știe și cât de mult iubesc cumpărăturile, tocmai de aceea când descopăr un site nou nu ezit să îmi cumpăr cel puțin un produs de acolo, bineînțeles dacă ceea ce primesc îmi și place le recomand și cititorilor mei și mai plasez o comandă. De data aceasta am descoperit un alt site frumos, este vorba de lenjeriamea.ro, de pe acest site am rămas încântată de bluzițele aflate la vânzare și am decis să fac o încercare, cum prețul nu este unul foarte mare nu aveam nimic de pierdut. Am ales aceste două bluzițe

Bluza cu maneca scurta TU-181

Bluza de dama confectionata din bumbac neted si cu o croiala usor trapezoidala. Bluza are decolteu rotund, maneca scurta, este usor asimetrica in partea din spate si arata snzational pe corp. Poate fi purtata cu un pantalon sau colant.Compozitie: 95%

Bluza de dama Enny 190075

Bluza de dama realizat din tesatura din bumbac cu design neobisnuit. Frontal este prevazuta cu decolteu in V.Compozitie: 50% Acryl, 50% Bumbac
și sinceră să fiu mi-au plăcut foarte mult, se potrivesc în totalitate cu descrierile prezentate și tocmai de acea mă voi orienta să mai îmi cumpăr. Ceea portocalie vine foarte frumos pe corp, iar alături de o pereche de colanți este superbă,iar la cea verbe m-a încântat modelul destul de ciudat pe care îl prezintă. Ce alte bluzițe îmi mai recomandați?