De ce alegem tentevent.ro

Umanitatea şi nunţile

În întreaga viață pe care o duce pe acest  pământ omul muncește ne-încetat pentru principalul scop al existenței sale și anume propășirea neamului său. Această propășire a omenirii implică și acele momente de găsire a perechii potrivite și implicit organizarea unor petreceri care să rămână în memoria participanților, iar datorită noilor tehnici chiar pentru generațiile viitoare, fiind o sursă de a vedea din cine se trag și cum arătau străbunicii sau stră-străbunicii lor. Iată că și în familia mea s-a ivit acea fericită zi în care copii se hotărăsc să-și întemeieze propria lor familie. Dar cum fetele mele au fost nedespărțite toată copilăria și tinerețea lor, s-au hotărât ca și nunta lor să aibă loc în același timp . Cum amândouă sunt iubitoare de natură și de ne-conveționalism mi-au trasat sarcina de a organiza acest eveniment într-un mediu  feeric , departe de așezări umane, în apropiere fiind așezată doar o frumoasă mânăstire.

O nuntă în mijlocul naturii cu www.tentevent.ro

Cum organizarea unei nunți presupune un efort uriaș, pentru mine acesta s-a dublat căci trebuie să reușesc să cazez în sălbăticie și toți nuntașii. Norocul meu s-a numit www.tentevent.ro  pe care îi cunoșteam de la un prieten ce avusese o colaborare cu ei. Astfel  o echipă tânără, cu un respect deosebit pentru mediu înconjurător, în paranteză spus că acesta nu-mi doream să aibă de suferit, m-au asigurat că în douăzeci și patru de ore voi avea instalate corturile atât pentru nunta în sine, cât și pentru cazarea pe timpul nopților. De asemenea mi-au confirmat că pentru petrecere pot să-mi amenajeze marquee-uri ideale în condiții de căldură și soare, când ele oferă umbra mult dorită, iar în caz de sosirea vreunei ploi protecția va fi dată de pereții care se prind foarte ușor printr-un simplu click. Marquee-urile se pot uni între ele pentru a asigura forma dorită pentru o integrare armonioasă cu peisajul deja existent. Pentru copii și pentru cei care vor dori să se odihnească pe timpul nopții mi-au recomandat corturile Bell, care pot oferi și spațiul necesar pentru relaxare. Într-un timp relativ scurt am decis cu această echipă de oameni minunați, foarte capabil și plăcuți pe care i-am găsit pe www.tentevent.ro , să  închiriez  conceptul lor inovator numit TentPark, prin care mi se asigură o suprafață de 500 metri pătrați de corturi profesionale: Marquee-uri, Stretch-uri  și Dom-uri care reprezintă soluția cea mai rapidă pentru locația aleasă de noi și pentru că transportul acestor corturi nu necesită tiruri care nu ar fi putut ajunge la destinație.
Dacă aveți de organizat orice fel de petrecere sau vreți să mergeți în camping intrați pe www.tentevent.ro  și închiriați sau chiar puteți cumpăra cortul pe care îl doriți.

Etichete: , ,