Webrahost domenii proprii ieftine

Contact

Pentru orice informație vă rog să mă contactați la adresa de e-mail notiteleioneleiarticole@yahoo.com .

Follow by Email

miercuri, 18 noiembrie 2015

Lenjerie intimă pentru femei

V-am mai povestit acum ceva timp despre un site descoperit de curând, lenjeriamea.ro, ei bine ieri am intrat din nou pe site, de data aceasta pentru a-mi achiziționa niște sutiene. Nu știu de ce dar mă plictisesc repede de cele vechi, aici spre norocul meu mă așteptau foarte multe modele din care să aleg, sinceră să fiu a fost un pic cam greu să mă opresc asupra unui produs. Prima dată am adăugat în căș acest sutien
Puteți spune că sunt un copil, dar sinceră să fiu prima oară m-am oprit din cauza funtițelor roz care îl împodobeau. Mai apoi am găsit un alt sutien, de data aceasta vorbeam de unul foarte sexi special pentru o domnișoară
Ambele modele mi-au plăcut atât de mult încât m-am văzut să le iau pe amândouă, dar sinceră să fiu nu regret. Care dintre cele două produse vă place mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu