Cum am apelat la apartamente regim hotelier bucuresti

Unde găsim apartamente regim hotelier bucurești?



Dragele mele, azi m-am gândit să vă mai descrețesc puțin frunțile, povestindu-vă despre o vizită în București, unde am participat la gala unui eveniment important pentru mine, unde speram să-mi fac foarte mulți prieteni dintre cei, ca și mine, se ocupă cu bloggering-ul. Cum în familia mea aproape toți ne ocupăm destul timp scriind pe blogurile noastre, eu și mama aveam cazarea asigurată, dar sora mea mai mică nu avea unde să doarmă. Acesta a fost motivul pentru care am intrat pe net pentru a găsi apartamente regim hotelier bucuresti, ca să se poată și ea caza pentru cele două nopți pe care urma să le petrecem în București, cele trei femei ale familiei noastre.
Pe net mi-a atras atenția un anunț:  Cazare în Regim Hotelier în Bucuresti în garsoniere și apartamente de 2, 3 și 4 camere!” valabil pentru multe zone din București, cum ar fi: Piața Unirii, Piața Alba Iulia, str.Delea Veche, Calea Călărași, Piața Muncii, Moșilor, Mihai Eminescu, Bdul. Barbu Văcărescu, Bdul. Dimitrie Pompeiu, Șos. Fabrica de Glucoză, B-dul.Decebal, Bdul. Corneliu Coposu și multe alte locații. Următorul pas a fost acela de a suna pentru rezervarea unei garsoniere la numărul 0721 43 00 00 unde cu multă serviabilitate mi s-a răspuns la toate întrebările mele, legate de zona în care voiam să ne cazăm, de prețul serviciului respectiv, dacă mai trebuia să plătim apă, curent, gunoi sau alte utilități. 

 O variantă foarte bună pentru Sărbători

Mulțumită fiind de detaliile oferite de cei de la apartamente regim hotelier și anume, că în afara prețului cerut pentru  închirierea garsonierei, nu  mai avem de plătit nicio cheltuială suplimentară. Cum garsoniera era complet mobilată, iar afară zilele de decembrie devin tot mai răcoroase și  în garsonieră aveam căldură la discreție, precum și posibilitatea unei băi spumoase, am decis că merită să încercăm și această oportunitate pe care ne-o dă apartamente regim hotelier bucuresti, cu ocazia acestei întâlniri între bloggeri.
 Cum vine iarna cu pași repezi, afară zilele devin tot mai geroase, iar cu ocazia sărbătorilor în București se organizează diverse târguri și multe evenimente de sezon, dacă vă hotărâți să faceți o vizită în București, puteți să vă rezervați  apartamente prin  fax: +4 031 815 20 54, la telefoanele: +4 0721 43 00 00, +4 0768 001 001 sau +4 031 805 19 40, la această agenție veți găsi garsoniere, apartamente 2 camere, apartamente 3 camere sau chiar apartamente de 4 camere, în care să vă cazați cu toată familia, toate fiind complet mobilate și utilate.
După ce am testat și această alternativă de cazare în București, vă pot spune că sora mea a fost foarte mulțumită de condițiile oferite de garsoniera închiriată, acolo bucurându-se de o căldură ospitalieră, de buna dispoziție pe care am avut-o pe toată durata evenimentului la care am participat. Eu ce aș mai putea să vă spun? Mi-am făcut o mulțime de prieteni  printre bloggerii veniți din toată țara, cu care am schimbat cărțile de vizită și nu în ultimul rând am intrat în grupul bloggerilor veniți din orașul meu. Distracția a fost superbă, atmosfera una destinsă. La această întâlnire am cunoscut oameni de toate vârstele, dar toți prezentau o tinerețe sufletească debordantă. Într-un cuvânt am întâlnit niște oameni minunați.

Etichete: ,