De unde achiziționăm plasa rabitz?

Unde am folosit plasa rabitz?

De curând am hotărât să-mi consolidez structura pereților exteriori ai casei bătrânești, aflată într-un sat pitoresc din sudul Olteniei, folosindu-mă de plasa rabitz. Deoarece traficul greu, ce tot a trecut în ultimii ani prin zonă, a dus la apariția unor fisuri pe pereții exteriori ai casei. Cum, într-o altă ocazie, am descoperit o firmă Est Metalcab Beclean, cu oameni serioși și receptivi la cerințele clienților, am decis ca tot ei să-mi trimită, prin partenerii lor de afaceri din transporturi, materialele necesare acestei consolidări.

Dacă nu aș face această consolidare, cu siguranță că fisurile apărute în pereții bătrânei mele case se vor mări, căci traficul este în continuare infernal și parcă pe zi ce trece, sunt tot mai multe mașini, care au greutatea foarte mare, în circulație pe drumul ce străbate localitatea. Pentru repararea acestor fisuri aveam mai multe opțiuni, aflate de la un prieten inginer constructor, ce mi-a acordat o consiliere prietenească și trei posibilități de remediere a problemei mele. 

 Astfel o primă opțiune era aceea de a decoperta și a reface toată tencuiala, partea negativă era că fisurile puteau reapare foarte repede înapoi. A doua opțiune era repararea prin aplicarea unei  întărituri folosind plasa rabitz.  Iar cea de-a treia era cea prin care reparația se făcea folosind o plasă de fier beton, aceasta fiind reparația ce asigura o calitate foarte bună lucrării, dar fiind și cea care cerea o investiție foarte mare. Datorită investiției ce urma să o fac am ales cea de-a doua opțiune din consilierea primită, cea care cu o investiție minoră îmi asigura o calitate bună pentru reparația făcută.


De unde am cumpărat plasa rabitz?



Revenind la executarea lucrării, după ce v-am expus preambulul necesității executării acesteia, plasa rabitz ce o comercilizează cei de la Est Metalcab Beclean se găsește în două variante de dimensiuni a ochilor: 25 x 25 mm sau 32 x 32 mm, livrarea făcându-se tot în două variante: suluri cu lățimea de 1 m, dar având lungimi diferite de 25 m sau a doua variantă lungime de 50 m. 

Eu am ales  să-mi cumpăr suluri de 50 m lungime, prevăzute cu ochi de 32 x32 mm, deoarece am decis ca pe lungimea pereților să fie pusă o bucată fără întreruperi, căci acele bucăți ce-mi vor rămâne după execuția reparației, le voi folosi cu siguranță la îmbrăcarea cuștilor în care îmi cresc iepurii. Și această lucrare fiind foarte necesară, căci puișorii , atăt cei micuți de tot căt și seriile mai mărișoare, au început să-mi facă probleme prin ieșirea lor repetată din cuști. Astfel că datorită materialelor achiziționate de la Est Metalcab îmi pot rezolva ambele probleme.

Etichete: ,