Despre pereti mulati de la vippls

 Să aflăm câte ceva despre pereți mulați

Marile construcții solicită și utilizarea de tehnologii speciale pentru construire, fără aceste tehnologii speciale nu s-ar putea construi nici autostrăzile care trec prin anumite zone dificile, nici masivele construcții ce se ridică astăzi, nu mai vorbesc despre anumite lucrări din domeniul  lucrărilor hidrotehnice . Aici o să încerc să vă spun câte ceva Despre pereți mulați , adică cei care sunt turnați direct în teren prin folosirea tehnologiilor moderne și cei care sunt folosiți în majoritatea lucrărilor de execuție a fundațiilor, precum și pentru executarea lucrărilor de retenție, mai ales a apelor. Dacă veți intra pe vippls.ro veți putea să vă familiarizați cu cele mai noi tehnologii care vă pot ajuta în realizarea construcțiilor de foarte bună calitate, prin folosirea celor mai moderne metode.

Aflăm mai multe informații

Despre pereți mulați  sinceră să fiu nici nu auzisem, iar când am auzit prima dată de ei am crezut că persoana din fața mea vorbea despre un articol din vestimentația nostră,  a femeilor. A trebuit să ascult cu multă atenție cele descrise de interlocutorul meu, pentru că cele expuse nu se refereau deloc la pantalonii mulați , la care mă dusese gândul meu, iar vorbele din expunerea persoanei din fața mea  erau foarte tehnice și ele aproape că-mi erau necunoscute. Totuși cuvintele sunau ca în limba română, deci încet, încet, am realizat că se vorbea despre utilizarea unor pereți diferiți din beton armat folosiți la construcția autostrăzilor, în anumite porțiuni care impuneau această tehnologie specială.
Altcineva povestea că și la parcarea subterană executată în orașul nostru se folosea aceeași tehnică modernă, pentru a se crea o incintă  care să asigure sprijinirea pământului în timpul excavărilor de adâncime și care să facă posibilă construcția de infrastructură în deplină siguranță. Tot din discuția celor doi am aflat că această tehnologie modernă se aplică și în construcția magistralelor pentru metrou, căci acești pereți din beton armat se folosesc cel mai des în executarea incintelor ce îndeplinesc condițiile de sprijinire, de portanță sau de etanșare cerute de situația specifică de zona unde urmează a fi realizate lucrările de construcție, având în vedere și o realizare cu o productivitate a muncii cât mai ridicată. Când am intrat pe vippls.ro am reușit să înțeleg , în mare parte, acea discuție la care am asistat și anume, că pentru realizarea pereților etanși  prima dată prin forare se introduce elementul de rost, după caz acesta fiind un tub sau tip palplanșă. După aceea se introduce armătura, după care se trece la betonarea propriu-zisă și în final se extrage elementul de rost. Sper că am reușit a mă face înțeleasă.

Etichete: ,