Un site de ajutor pentru montaj parbrize

Cum am apelat la montaj parbrize?

Când vrei să faci o excursie cu automobilul prin țară, trebuie să te gândești și la posibilitatea unei probleme apărute în trafic. Eu, de exemplu, acum un an eram cu prietenii într-un circuit prin țară, când în apropiere de Suceava am avut de parcurs o porțiune de drum, pe care tocmai se pusese criblură peste asfalt. Pe această porțiune de drum mergeam cu viteză redusă, când un individ grăbit, gonind  nebunește, a trecut pe lângă mine și mi-a aruncat criblura direct în parbrizul mașinii. 

Bineînțeles că acesta nu a rezistat la loviturile primite și s-a spart. Șansa mea a fost că eram la intrarea în Suceava și am intrat pe net unde să pot  găsi o firmă pentru   montaj parbrize, pentru a-mi putea rezolva cât mai rapid problema. Tot o șansă a mea a fost  asigurarea auto casco pe care o aveam făcută la Generali asigurări, căci datorită ei am rezolvat problema fără costuri din bugetul meu, deoarece dacă apelați la Master Autoglass vă vor face   montaj parbrize  fără costuri suplimentare, doar dacă aveți asigurare făcută la Allianz Țiriac Asigurări S.A., la Carpatica Asig. sau ca mine, la Generali Asigurări.

La ce firmă putem apela pentru ajutor?


 Așa că dragile mele luați aminte, atunci când plecați la drum lung cu mașina obligatoriu vă trebuie niște finanțe, la care să puteți apela în cazuri extreme și mai ales acelea care vin fără a fi prevăzute, cu totul și cu totul  pe neașteptate, cum mi s-a întâmplat mie. Cum credeți că aș mai fi putut continua călătoria cu parbrizul spart, căci nici dacă m-aș fi întors acasă pe cel mai scurt drum nu aș fi putut rezista, căci aș fi avut de parcurs câteva sute de kilometri în niște condiții groaznice, de nesuportat pentru mine și pentru prietenii mei. 

Dar mulțumită profesionalismului firmei Master Autoglass din Suceava, cu o experiență de peste 10 ani în montarea parbrizelor pe autoturisme, am putut să ne continuăm  periplul nostru prin țară și să ne bucurăm de priveliștele fără seamăn, ce le-am întâlnit pe tot traseul stabilit pentru reîntoarcerea acasă. Am uitat să vă spun că după montarea geamului la mașina mea, m-am ales și cu o garanție de doi ani pentru acesta. Dacă veți intra pe site-ul masterautoglass.ro veți afla că această firmă pe lângă înlocuirea parbrizelor vă pot înlocui și lunetele sau geamurile laterale, precum vă pot monta și folie solară autorizată R.A.R. sau vă pot repara parbrizul spart dacă gaura din el nu depășește mărimea unei monede de 5o de bani.

 Mai mult, dacă locuiți în apropiere, firma vă poate face montajul parbrizului la domiciliul vostru, ce trebuie să faceți? Doar sunați la 0230 551 .184 sau la 0733 995 .631 și echipa va sosi, iar în afara prețului montării parbrizului veți avea de achitat o taxă de 1,5 lei pe km. dus- întors.
În final, tot ce vă pot spune este că datorită acestei firme ne-am putut continua frumoasa excursie fără a mai avea alte inccidente, am putut să ne relaxăm și să ne distrăm foarte mult. Până la întoarcerea noastră acasă aproape că nici nu ne-am gândit la ce ni s-a întâmplat pe meleagurile Moldovei.

Etichete: , , , ,