Nicktrans vă oferă transport persoane din anglia in romania



Rezultatele unor căutări pe internet

 Am o verișoară care își dorește să vină în vacanță din Anglia în România și cum trecuseră aproape 10 ani de când părăsise țara noastră nu mai știa cum să ia legătura cu firmele de transport, așa că am început săptămâna prin căutarea unei firme care să asigure transport persoane din anglia in romania,

Nu își dorea nici să vină cu avionul, mai ales că este genul de persoană care preferă să piardă zile pe drum, dar să poată vedea cât mai multe țări, să poată sta de vorbă cu oamenii în autocar, în stațiile în care oprea autocarul. Așa că a decis să apeleze la ajutorul meu, mai ales că știa că pe internet pot găsi absolut orice.

Unde am găsit transport persoane din anglia in romania?


După ce am făcut câteva căutări am reușit să găsesc o firmă care se ocupă cu transport internațional de persoane și care pe deasupra a reușit să mă cucerească pe deplin datorită facilităților pe care le oferea. Este vorba de firma Nicktrans care asigură și transport persoane din anglia in romania, mai pe scurt fix ce aveam eu nevoie.

Nicktrans.ro oferă transport între trei orașe mari din Anglia: Calais, Dover și Londra și ajunge până în țara noastră. Astfel persoanele care se hotărăsc să călătorească cu această firmă vor putea admira în liniște toate locurile extraordinar de frumoase prin care trec.

Pe deasupra, această firmă le oferă pasagerilor foarte multe facilități, ca de exemplu:

Acestea sunt câteva din motivele care m-au făcut să îi recomand verișoarei mele această firmă. După ce v-ați  decis că vreți să mergeți cu ei mai trebuie să știți câteva detalii legate de modul în care aceștia lucrează.

Prețul biletului este doar pentru TUR și plata se face la plecare, de asemenea este bine de știu faptul că autocarul nu așteaptă persoanele care întârzie. Dacă o persoană care rezervase un loc nu mai ajunge firma poate să facă ce dorește cu acel loc, toate aceste lucruri se datorează faptului că Nicktrans vrea să le ofere clienților cele mai bune servicii.

Bagajele voastre nu trebuie să depășească mai mult de 40 kg, pentru a nu fi nevoiți să plătiți o taxă în funcție de numărul de kg cu care depășiți. Verificați cu atenție legislația atunci când vă faceți bagajul pentru a nu întâmpina probleme la vamă. Firma nu este răspunzătoare de ceea ce voi duceți în bagaje sau dacă aveți la voi actele necesare pentru a părăsi țara.

Eu sunt de părere că toate aceste reguli sunt foarte simple și normale, iar firma oferă condiții foarte bune pentru persoanele care decid să călătorească cu ei. Acum aștept ca verișoara mea să-mi povestească cum a călătorit cu această firmă.

Etichete: , , ,