Rochii de plajă sau Pareo?

Aceasta a fost întrebarea pe care mi-am pus-o acum vreo 2 săptămâni când am decis să mă pregătesc pentru perioada caldă care urmează să sosească. Ambele categorii de produse le-am descoperit pe site-ul costume-baie.ro.
Prima categorie este reprezentată de rochii foarte lejere ce pot fi cu ușurință folosite la plajă. cea de a doua este reprezentată de diverse modele de fuste ce pot fi purtate peste costumul de baie și care oferă ținutei un aer nou.
Desigur că am fost atrasă de categoria de Pareo, deci am început să caut modelele care mi se potrivesc cel mai bine, aveți jos două dintre acestea.

Fusta de plaja Meg Bianco-Vigneto M-266 Alb-Violet (222)

Fusta de plaja cocheta si foarte practica, ce poate inlocui cu succes clasicul pareo. Marime Circumferinta solduri (cm) Lungime fusta (cm) S 






Pareo B gri inchis (3)