La ce ne pot fi de folos jucariile?



Jucariile sunt fascinatia celor mici, dar si pentru adulti pot fi motiv de bucurie. O sa spuneti ca  asa e, dar pentru cei care dau in mintea copiilor.
 Eu am gasit o utilizare mai practica a unei jucarii pe care o comandasem de la depozit-online.ro, pentru un nepot.A m comandat o drona H12C 360 Rollover, pe care acesta o vazuse la un vecin si isi inebunise parintii ca vrea una identica.
 La inceput acestia nu au fost de acord din cauza situatiei financiare cu care se zbatea familia, dar pana la urma au strans niste bani si au comandat-o.
 Eu cu sotul meu nestiind ca parintii i-au comandat o drona copilului, am comandat si noi una cu intentia de a o oferii cadou de ziua lui.
Cu o saptamana pana la aniversare, ne-au sunat parintii copilului si ne-au invitat la onomastica. Printre altele ne-au destainuit ca i-au cumparat celui mic drona la care visa.
Am ramas putin confuzi, fiindca trebuia sa cumparam alt cadou, ce era sa faca cu doua drone. Ramasi cu jucaria ne intrebam ce sa facem cu ea?
Am pe sora tatii la tara,are 80 de ani ,e surda cu infirmitate la maini, necasatorita niciodata si fara copii. Cat a fost tanara a fost cum a fost dar acum batrana si singura a devenit  tinta hotilor si rasul copiilor.

A ramas fara pensie de cateva ori, cand cate un vecin sa oferit sa o ajute la caratul cumparaturilor si dupa a fugit si cu banii si cu alimentele.
 Cand a reclamat la politie, nu a avut martori, asa ca ne-am gandit sa prindem hotul cu ajutorul dronei. Am montat o camera pe ea si unul dintre nepoti mergea dupa matuse, chipurile jucandu-se cu drona. Cand a luat pensia a mers sa cumpere paine si ulei de la magazin.
Un tinerel s-a oferit sa  ii duca plasele acasa. L-a inceput nu a vrut, dar vanzatorul i-a zis ca sa nu aiba grije ca e un nepot de-al lui.
Acesta a luat plasele si a plecat inainte , matusa deplasandu-se cu greutate. Cand a ajuns acasa ia plase si om de unde nu-i. Nepotul  nostru i-a zis sa stea linistita ca el s-a tinut dupa baiatul cu plasele, a filmat cu drona toata scena si vor merge la politie.
Cand a vazut seful de post ca s-a filmat incidentul a mers la casa baiatului , a recuperat plasele, banii si a vrut sa-i intocmeasca dosar penal baiatului.
 Acesta a recunoscut ca a mai facut si altadata asa cu matusa, dar nu se astepta sa fie filmat. Matusa  a renuntat la plangere cu conditia ca tanarul sa ii munceasca prin gospodarie, pentru banii pe care ii furase inainte. Acesta a fost de acord si acum matusa are un ajutor in gospodarie.
Deci atunci cand ramaneti cu o jucarie si nu stiti ce sa faceti cu ea, folositiva imaginatia ,sigur va poate fi de folos .Comandati de la depozit-online.ro, orice aveti nevoie, preturile fiind pe toate buzunarele si la comanda de peste 15000 ron, beneficiati de transport gratuit oriune in tara.

Etichete: ,